Piiiitkästä aikaa hommat etenee. Tuli vähän niinkö pakkorako kun käyttis alkoi prakata...
Alla lyhyesti viimeisen noin kuukauden ajan tapahtumat.
Järkyttävä määrä hikeä ja kyyneleitä meni tuohon munapussien poistoon. Varmaan ois helpompi ollu poistaa omat munapussit... Nyt kun kattelee noita pienten reikien kuvia niin missään nimessä ei ois pitäny lähtee koko pusseja poistaan.
Kuitenkin sain paketin räittyä kasaan molemmilta puolilta. Pari huonoa kuvaa todisteeksi:




Nämä kun oli tehty, kävin tarjoamassa leimalle. Läpi meni! Vasemmalla edessä jousilautasesta nimittäin...
Nappasin romarilta koko tolpan, putsasin, sitruunahapotin, hioin, pohjamaalasin, pintamaalasin ja paikoilleen:

Samalla lykkäsin eteen alle nuo varastoon hankitut lesjöt jotka ajattelin muutoskatsastaa samalla.
Laskettuani auton alas totesin että "uuden" tolpan puoli on noin 1cm alempana kun vanhan tolpan puoli

Ilmeisesti näissä ensimmäisen vuoden malleissa on tuollainen vammatolppa (jossa alapallon vaihto vaatii jousen ja iskarin irroittamisen) ja olin romarilta saanut uudemman mallin. Ei siinä muuta kun samanlaisen osto ja laitto toiselle puolellekin...
Vanha tolppa:

Lopulta sain tolpat paikoilleen ja taas konttorille. Muutoskatsastus vaatii kuulemma nelipyöräsuuntauksen

Onneksi konttorin naapurissa on korjaamo johon varasin heti seuraavalle arkipäivälle ajan.
Sitten se leimakin tuli

Ei-kriittisiin hommiinkin on jo päästy:

Koska Ähtäri on aika kaukana, kutsukaamme tätä vaikka ympäryskuntatuningiksi
