Onhan teilla auto tunkattuna taka-akselista ilmaan kun kiristelette sitä tukilaakeria kiinni pohjaan ? Eli auto normaalissa ajokorkeudessa ? Jouduin itse juuri tekemään pariin kertaan kun ostettaessa jurisi laakeri ja vaihdoin uuden, niitä suojapeltejä ei ollut,enkä tiennyt semmoisisa olevankaan

Kaksi vesisadetta kesti laakeri ja jurisi samalla lailla

. Nyt on SKF ja uudet suojapellit, toivottavasti kestää nyt. Vanhan tukilaakerin kumin kanssa laitoin ja molemmilla kerroilla oli kyllä ihan jurinaton kaikissa nopeuksissa. Kiristäessä olen kardaania pyörittänyt käsin samalla kun olen kiristellyt pultit. Madallettuihin pitää ilmeisesti laittaa prikkoja pellin ja kumin väliin että kardaanin asento (kulmat ?) seuraa taka-akselia joka siis madalluksen jälkeen lähempänä pohjaa...
Niin ja vanhoihin viesteihin, allekirjoituksen autossa kardaanin saa kasattuna mihin asentoon vain. Yksi hammas puuttuu sisäboorista mutta ulkoboorissa on kaikki. Valussa on pieni "nappi" josta näkee oikean asennon.