Moottorina B36
Alakerta muuten vakio, mutta hipostelumielessä kampiakseli kiillotettu ja paketti tasapainotettu. Kansien kanaviin perussiistintä ja pientä hienosäätöä, imuventtiilit 40-->42mm, ohjurien uusinnan yhteydessä valikoitui myös ohuempivartiset venttiilit. Tässä vaiheessa nokkaan ei vielä koskettu.
Imusarja itserakennettu, 8x34mm kaasuläpillä. Mega ohjaa kahdeksaa 200cc suutinta ja kahta VAG hukkakipinäpuolaa.
Pakosarjat mahdollisimman vähän ahdistavat, taakse asti kahdella 2'' putkella.
Ainakin vakioon nähden sai kiertämään 1000rpm pidemmälle ilman mainittavaa väännön kärsimistä.

EDIT: Videota äänimaailmasta saa hieman penkitysvideosta, joka löytyy toistaiseksi helpoiten täältä
facebook.com/brickracingfinland/videos/1031425843591473/ Kesän aikana kertyy vielä varmasti lisääkin videomateriaalia
