
Näin kauan kesti ennen kuin sain puuttuneen etu iskarin tinkattua maailmalta kotia.
Lapin ja Norjan lomereissukin tuli jo heitettyä joka söikin sitte kaikki renkaat kankaille sisäreunoiltaan. Ei tullut pyöränkulmia tarkasteltua kun odotin ja odotin sitä yhtä etu iskaria saapuvaks ja säädetään sitte kulmat kohdilleen.
Jännä sinänsä ettå kaikki oli silti niukin naukin ohjearvojen sisällä ja silti renkaat finaaliin. Eessä harituksella lähellä maksimia ja takana aurausta maksimit mutta camberit 1.37 ja 1.47 paikoillaan seisten? Mutta kun 100kg ukko roikkui alustasta niin camberit meni heti yli 2°, jouston loppuosalta veikkaan että ollaan reilusti yli 3° cambereilla jo. Iso kuorma ja Norjan pumppuiset tiet veltoilla vakio jousilla ja iskareilla niin noin siinä sitte kävi.
Nyt on Bilstein b8 ja eibachin jouset alla kuvassa, taakse tein camber säädöt ja nyt mennään 1° cambereilla madalluksesta huolimatta. Edessäkin 1° oikella ja vasen hitusen alle. Aurausta jätettiin niin eteen kuin taaksekkin sen mitä ohje arvot vielä sallivat. Josko renkailla selviäisi jatkossa hieman kauemmin. Uusi rengaskoko on nyt sitten 255/35/19.
Auto rokkaa muuten loistavasti.