Reilut pari kuukautta, noin 250 tuntia "töitä" ja n.2500e siihen meni, mutta nyt ois 245 koeajua vaille. Nätisti pyörii jo ainakin paikallaan. Tekniikkassa ei ole mitään erityistä eikä oikeastaan autossa muutenkaan. Mutta konehuoneeseen ja siihen liittyen siis tuli:
-B21A vakio alakerta
-530 vakio kansi ja vx3 nokka
-Holset HX35 Super
-Ite tehty jonkinlainen pakosarja
-600x300x75mm välijäähy
-3"/2,5" putkisto kahdella vaimentajalla
-AT Driveboard (eli siis Megasquirt 3) ja GM:n Ls2 puolat
-Innovate laajakaistalambda
-Nyt väliaikaisesti 870cc suuttimet
-Lh vakio imusarja
-044 bensapumppu
Ja voimansiirroksi
-M47
-Kevennetty pottapyörä ja bmw:n 240mm kytkin ja sintteri levy
-vakio avoin perä
Ja alustaan ja jarruihin:
-Bilstein B4 iskarit
-lesjö jouset
-Uudet vakio jarrulevyt ja kunnostetut satulat
-ohjaustehostin
Muita muutoksia oli, että akku siirtyi peräkonttiin varapyörän koteloon. Ja paljon kaikkea muuta pientä näpräystä... Täytyy kyllä sanoa että toi AT driveboard oli kyllä kaikkiaan hyvä ostos, toistaseks ainakin oon siihen tyytyväinen. 600e siitä maksoin johtosarjan, puolien, ja satasarjan koneeseen sopivan alumiinihihnapyörän kanssa.

Loppuun vielä pari tosi huonolaatusta kuvaa, pitää yrittää huomenna ottaa parempia ulkona.




Semmonen se nyt on. Sisustasta puuttuu vielä pikku juttuja ja johtoja roikkuu vielä vähän, pitää siistiä huomenna. Sitten pitäis alottaa se saatanallinen säätäminen.