Omani kävin juuri hakemassa ja kasaamassa, voi jehna, että on laadukas verrattuna noihin motonetin ja bilteman vastaavan hintaisiin.
Kuvassa verrokkina juurikin tuollainen retkahtanut parin kympin tunkki, joka joutaa roskiin, tosin pari uutta halpista voisi hakea autoihin orkkis ritsan tilalle/ vaihteistoremontteihin tuon ison kaveriksi.

Vidun matala alakorkeus, eli enää ei tarvitse kaveria mukaan lokarin kaaresta keventämään, niin kuin tähän asti.
610mm korkeelle nostaa tuosta suoriltaan, eli riittää aika hyvin.
Oli onni että katsoin hintoja, ennen kuin tuolta VIRTASENKAUPPA.FIistä sen tilasin 355 eur + 25e postit. Sain ko. tunkin nimittäin 240 euroon veroineen Etralta.

Todella tyytyväinen, kun ohjehinta tälle 400€.
Tunkkina kyllä hyvä(meille töihin tuli tuommoinen juuri) mutta vituttaa kun omassa tunkissa lasku tapahtuu kahvaa nostamalla ja hieman vasemmalle kääntämällä (Aivan älyttömän hyvä!!) mutta tossa Bahcossa se tapahtuu vartta kiertämällä... Ja Bahcon tuo musta muovikahva pyörii tyhjää, vähän "rimpulan" tuntuinen... Mutta kuka mistäkin! Niinkuin sanoinkin, tunkkina tuo bahco on kyllä hyvä!
Minä vetäsin kahvasta pultit tiukaan, eikä ole klappia/ muutenkaan rimpula, ainakaan jos noihin motonetin vastaaviin vertaa.
Niin ja tuosta muovikahvasta, niin se on tarkoitettu/suuniteltukkin pyörimään, veikkaisin että ihan turvallisuussyistä?
Saahan senkin ominaisuuden siitä pois jollei tykkää?
Tuossa on näköjää jotkin leveät uretaanipyörätkin, joten hiljainen ja kevyt käyttää ilman, että yläkerran mummeli herää.

Laskee todella nätisti/ hellästi, vaikka 1cm/ minuutti. Ja nousee pehmeesti mutta rivakasti.
Sanotaanko, että passaa täydellisesti juuri minun käyttötarkoituksiin.
Siinä nyt jotain mietteitä näin alkuun. Suosittelen.
E: lisätään nyt sen verran, että ko. kampe on tällä hetkellä tuolla kampanjassa, siksi noin suatanan edullinen, hyvään saumaan sattui mun tunkin osto.