Noniin. Löytyihän ne oikeat laakerit kun vähän tuolla apua sain ja tajusin taas oman älykkyyteni
(puutteen) 

Nätisti istuu, ja laakerikaula oli kunnossa, vaikka laakeri oli varvit siellä ottanutkin sillon joskus. Kampuraa mallailin paikallensa myös jo eilen.

Eihän siinä sitten muuta kun niputtamaan.

Tuosta välyksestä tosiaan oli puhe tuolla toisessa paikassa. Aika hurjasti kulunut tuo jostain syystä, syvä uratus tuolla peräpuolella kammessa, joka vihjeiden perusteella johtuu typerästä kytkimen käytöstä, johon kyllä hetken mietittyäni taidan syyllistyä

Eikä asiaa auta ollenkaan että osat kokivat kutakuinkin ilman öljyä ajamista vähän aikaa

0.15 menee läpi mutta isommat ei, siinä on varmaan max. 0.05mm yli toleranssin, mutta jos johtunee tuosta kytkimen sössimisestä, joka olisi aika looginen selitys, niin ei lienee suoranaista vaaraa moottorille, ja sen toiminnalle

Muuten oli paikat mitoissansa OK.

Mäntät myös rässäilin paikalleen ja hyvältä näyttää, yläkauloissa oli kuivana kevyt välys, mutta öljyttynä sitä ei enää havainnut oikeastaan ollenkaan, en sitä osannut mitenkään paremmin mitata, jos kolisee niin avataan sitten uudestaan.

Siellä lepäävät nekin nyt paikallansa.

Siitä tulikin mieleen, että kun vetelin pultteja kiinni, ja nuo veivien mutterit, niin momentit mitä löysin vihreäkantisesta, mutta tuntuu että kankienkin mutterit jäivät vielä melkein löysälle

Vaikka on vedetty molemmilla kepeillä varmistaen että ovat annetussa momentissa, intuitio sanoo että vedä "löysät" pois mutta alkaako paikat paukkua sitten jostain


Tämmöisillä härpäkkeillä laitoin, kilpailevat keskenään vaan siitä että kumpi on huonompi


Niin ja nyt amukasta hajosi eilen imusarja, halkesi piru. Syystä että imusarjan pinnapultti oli pyörinyt irti ja siitä johtuen sarja halkesi

Tämmöistä tyypillistä minun tuuria
