Tässä video tuosta viriveivien klapista, ekana nuljutetaan 4. veiviä ja tokana tuota löysää 1. veiviä..
Paljonkos noilla vakioveiveillä on tehonkestoa vaparissa, onko niistä pelkoa että hajoaisi ?
Nuo olen nyt laittanut tällä hetkellä.

Hommahan meni niin että kun purin sen lohkon takasin tyhjäksi (todettuani ne pirun veivit väljiksi), olen sen nyt 4 kertaa jo kasannut ja purkanut uudestaan. Kun ei vaan toimi sitten mikään paketti. Ei tule hommasta yhtään mitään

. Viimeisin kokeilu oli b18 koneesta otettu 6-bolt kampura, jonka kasasin kiinni, kaikki meni hyvin niin kauan, kunnes viimeisenä kiristin veivien mutterit räikkätiukkuuteen, silloin kone jumahti ja tiukasti, heti kun ne löysäsi niin pytöri taas

Ja asia on varmistettu että ei ole kakkaa välissä tms mitään oireita.
Autokin palelee ulkona vaan tyhjänpanttina. Ei menny taas kuten strömsössä ei..

Yksi kokoonpano toimi hyvin, 8-bolt kampuralla, mutta siihen ei ollut kuin vakio vauhtipyörä, jota en halua laittaa. Näillä näkymin pääsen tosin sorvaamaan sen, jos näin, niin saampahan homman eteenpäin lopultakin.
Siinä pari noita 6-pulttisia, kuinka pahat jäljet vielä "menettelee", noissa kaikissa on vähän jälkiä, toisissa enemmin toisissa vähemmin, tuo b18 olisi ollut kutakuinkin naarmuton, mutta miten voi olla mahdollista että ne veivien laakerikaulat on liian isot

Olen käsittänyt että b18 koneissa on samat mitat kuin b20 kampuroissa.. En tajua.

Löysin myös lopultakin oireita tuosta kiinni olleesta koneesta, alakerrassa ei ollut mitään vikää, mutta kannessa oli:

Ei ihme että tehot oli kadonnut. Viimeisen kolmen päivän työn tulos on oikeastaan tässä:

En ole jaksanut tuohon moottoriin edes pahemmin puuttua enää kun niin kovin ottaa pattiin sen kanssa.