Väliraportti. Puristukset tasaiset 12.5bar. Tulpat tasaisesti nokiset, koska rikkaalla käy. Laturin kiinnitys on antautunut jälleen.
Peräpäässä kävi erittäin terävä ja kova pamaus. Epäilen että tukivarsien korvake repesi korista

------------------------
Laturi on nyt kiinni taas. ver.734, ei tunnu mikään siellä alakorvakkeessa kestävän ehjänä.
Vanha pultti oli hyvin porsinut kierteet, eikä se mahtunut ulos paikaltaan. Piti katkaista, syyläri ottaa kiinni.


Kokeilin tämmöistä ratkaisua.


Ei sitäkään saa millään laitettua ellei syyläriä irroita. Eikä kädet mahdu mistään väliin jos kiertää sen laturin kanssa sinne. Irti vaan taas ja suunnittelupöydälle. Päädyin sitten toteamaan että pultti on pakko laittaa takakautta, mutta sinne ei taas mahdu avain mitenkään ja mistään. Ratkaisin sitten vastaavasti asian, ainakin oli näppärä käyttää, kestää sitten tai ei




Takanta ylettää ujutella pultti paikalleen, ja mutterin voi kiristää nyt ilman avainta pultin kannassa. Loppui hihnan naukuminen. Mutta löytyi samalla öljyvuoto moottorista, etustefa mennyt. Muistaako kukaan minkä kokoinen stefa sinne tuli taas

?

Sitten taas vaihteeksi kengät pois ja pukille.

Yritin paikantaa sitä pamausta, mistä ihmeestä se kuului, mitä repesi/katkesi.. En löytänyt mitään, pelko riipii että perämurikassa jotain tapahtui.
Noita korvakkeita epäilin, mutta en nähnyt selkeitä jälkiä missään. Eipä nuo kovin vahvoilta kyllä näytä muutenkaan



Perä kasaan, jouset takasin, laitoin jousten päälle vähän kumia kun ne piti karmeaa meteliä joustossa,nuo kumit keskittää hyvin nyt ne ja vaikuttaisi ettei ota kiinni enää, lisäksi jos ne 1cm korottaisi perää samalla.

Siinä se raasu taas on


Huomena ilmataan jarrut kuntoon, ja vaihdetaan stefa, ja nyt on kaasareihin uudet neulatkin.