Laitampa vielä tämänhetkisen tilanteen autosta esiin tähän.
Eli Auto on siis koriltaan vakiokunnossa, alustasta löytyy tällä hetkellä vakiojouset laikattuna, bilteman jotkut oldschool kaasuiskarit, uretaanipuslat. Perä on amukan vakioakseli avoimella 4.1 pyörästöllä.
Moottorina on 030 ylikoko B20, joka on aika heikossa hapessa(lohko), kevennetty ja tasapainotettu kampiakseli ja veivit, vakio vauhtipyörä ja kytkin (joka luistaa vähän). R-nokka kiinni, joka toimii muuten ihmeellisen hyvin loppujenlopuksi SU:iden kanssa. Sähköflekti vaihdettu vanhan roplottimen tilalle. Boschin syttyboksilla oleva kärjetön sytytys, msd blaster 2 puola.
Kantena on KG:n kuvaston mukaan steg6, eli maximaxi kanavat

jossa 46/40 venat tuplajousilla ja tuhdilla keinuvivustolla, aluretainerit.
Pakopuolella tietenkin 421 peltisarja ja 2" putkisto (mallia tein itse).
Imupuoli on SU HS6:set, Itsetehdyt imutorvet.
Sellaisina päivinä kun kone tahtoo toimia, sillä on oikein kiva ajella. Toisinaan se ei jaksa vääntää mitään, tuntuu että sillä on oma tahto.
Ensikesäksi tosiaan tekniikkapäivitystä ainakin sen verran, että venttiileihin tulee lisäviisteet, lohko mielellään vaihtuisi kunnolliseen (kone polttaa öljyä 4 litraa kuukaudessa

), Imupuoli menee uusiksi, Dellorto DHLA 40:set tulee ruokkimaan. Nokka saattaa vaihtua, Taka-akseli menee uusiksi (torsen, välitys muuttuu 4.1:stä 3.9:iin, levyjarrut tulee taakse, WATT linkki tulee), ja jos rahat riittää niin vakaajasarjan laitan. Lisäksi tarkoitus olisi keventää koria vaihtamalla peltejä kuituosiin, ja akku konttiin jne.
Siinäpä sitä. Jatketaan taas kun saadaan harrastettua lisää
