0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Projektipäiväkirjat
Kasari laatikko 240. VOI POISTAA
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
...
4
5
6
7
8
9
Siirry alas
Kasari laatikko 240. VOI POISTAA
125 Vastauksia
31954 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #75 :
30.05.2014, 19:20:09 »
Jep. Pakkeli o halpaa niin kauan ku sitä saa kaupast.
Suihkun raikkaana! Hyvin läks sonnat vanteist vanne hapol.
Kirjattu
Teemu-
Grand Touring
Viestejä: 2474
Kantti on kaunista.
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #76 :
30.05.2014, 21:30:32 »
Onpas se härski tollasena.
Kirjattu
Merlin
Grand Luxe Touring
Viestejä: 1493
Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #77 :
30.05.2014, 21:46:00 »
Yllättävän hyvin kiiltää tuo konepelti.
Kirjattu
V60 T8 TwE AWD Inscription 2021
V70R 2000
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #78 :
31.05.2014, 16:54:36 »
Kiitoksia kiitoksia.
Häijy tulee. Mielenkiinnol oottaa vaa sitä lopputulost.
Ei luonnos kiillä noin kovin. Pelti tos kuvas viel märkänä.
Kirjattu
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #79 :
05.06.2014, 22:31:59 »
Siitä muutama uudempi kuva alkaa jo pikku hiljaa muokkaantuu keula. Töitä vaan vaatii viel. Mut etu yläkulmat alkais olla valmiit.
Koneen päivityst odotellaa viel. Josko ne tuplat sais ens viikol kytkettyä.
Siitä kytkennästä:
Tartteek paineen säätimen jos vetää mekaaniselt pumpult samal vakio letkul tuplille ja t-haara vaa välii ?? Et pelaisko yhtää tol kokoon panol ?
Kirjattu
Elk
Paalimaan vartija
Turbo
Viestejä: 2589
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #80 :
05.06.2014, 22:35:40 »
B200K:n pumppu tuottaa ainakin Weberille tuplasti liikaa painetta että päättele siitä. Suomeks, hommaa se paineensäädin.
Kirjattu
Jäitä housuun!
exclusive
Grand Luxe Touring
Viestejä: 1009
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #81 :
06.06.2014, 06:44:46 »
Hyvä se paineensäädin on olla..ja kannattaa ostaa nestevaimennettu mittari siihen. Mulla on normi painemittari ja siitä ei ota selkoa paljonko on painetta. Freetechnicsin sivuja kun lueskelee ni siellä on hyvät ohjeet.
Kirjattu
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- /// Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #82 :
06.06.2014, 09:34:48 »
Nonii mäpä tutkailen noit freetechnicsin sivui ni sielt varmast löytyy lisä infoo. Paljos noille tuplille pitäis olla bensa paineet ?
0.2 bar ?
«
Viimeksi muokattu: 06.06.2014, 09:38:42 kirjoittanut volvospede
»
Kirjattu
exclusive
Grand Luxe Touring
Viestejä: 1009
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #83 :
06.06.2014, 10:54:30 »
0,2-0,25 bar. Ja se volvon mekaaninen tuottaa jotain 0,4bar. Säädin väliin, freetechnicsiltä saat kaikki tarvittavat.
Kirjattu
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- /// Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #84 :
06.06.2014, 12:33:29 »
Oikein hienoa kiitoksia taas näistä.
Kirjattu
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #85 :
06.06.2014, 12:38:22 »
Posti mies muisti mua.
Saap taas volvoo lisää voiman paskaa.
Kirjattu
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #86 :
27.06.2014, 07:05:55 »
On se jännä kuinka ajotus lampulla ja ajotuksen säädöllä voi saada koneesta lisää voimaa.
vihdoin ja viimein taas pelaa. Oli jakajan pultti pyörin löysälle ja kääntän jakajaa niin myöhäselle et ihme et oli viel pelan. Ja maksimi huiput oli varmaa 120.
Kirjattu
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #87 :
27.06.2014, 07:09:16 »
Ja samalla sai ala muovi ja vetokoukku poistua.
Ihme kyllä kaikki pulti lähti avaimilla auki ei tartten käyttää voimaa eikä lämpöö.
Ulkonäköki muuttu parempaa suuntaa. Ei näytä enää papan laatikolt. Viel ku perää sais korotettuu.
Kirjattu
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #88 :
08.07.2014, 22:27:34 »
Nyt on tummaa akkunaa
Kirjattu
volvospede
De Luxe
Viestejä: 78
www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
«
Vastaus #89 :
16.07.2014, 08:57:35 »
Valojen uudellee modifointii.
Kirjattu
Tulostusversio
1
...
4
5
6
7
8
9
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Projektipäiväkirjat
Kasari laatikko 240. VOI POISTAA