Futurez  Kulkukoira

850 ohjauksessa "klappia"

  • 7 Vastauksia
  • 2886 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
850 ohjauksessa "klappia"
« : 18.04.2011, 20:33:26 »
Miten saisi poistettua ohjauksesta "klapin"? Raitissa on muutama sentti tyhjää..
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 ohjauksessa "klappia"
« Vastaus #1 : 18.04.2011, 20:44:37 »
uusimalla simpukan?

hevonen

  • Vieras
Vs: 850 ohjauksessa "klappia"
« Vastaus #2 : 18.04.2011, 21:01:39 »
Juu... Simpukkaa ei ole, on hammastanko. Katoppa ensin ettei ole väljää raidetangon nivelissä tai alapalloissa.

Poissa hakkis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 93
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 ohjauksessa "klappia"
« Vastaus #3 : 19.04.2011, 15:37:46 »
Itsellä sama ongelma. Kun ottaa kiinni kuskinpuolen raidetangon pään irti ja rytkyttää niin hyvin näkyy kun se hammastanko menee siellä kuoren sisällä ylös/alas. Eikä taida olla mitään kiristystä tuossa mallissa. Ärsyttävää, täytyy jossain vaiheessa ruveta metsästämään vissiin käytettyä tilalle. Niin ja onhan mittarissakin jo 260tkm. >:(
343 b19a -82 / 360 b19a -84 / 360 b200k -85 / 360 b200k -86 / 240 b230f -90 / 850 2.4 20V -93 / C70 2.4T -98

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: 850 ohjauksessa "klappia"
« Vastaus #4 : 19.04.2011, 19:29:44 »
Ei tuo kyll mua ole ajossa haitannut, mutta emäntä kyseli et voiko sitä jotenkin kiristää.. Ja näköjään ei voi.

Ei viitsi rueta hirvesti purkamaan/ vaihtamaan osia noin pikku vian takia.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa vollo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 ohjauksessa "klappia"
« Vastaus #5 : 21.04.2011, 20:23:20 »
joku on joskus kertonut,että kun raidetangon päitä pyörität vaikka oikelta puolelta 5 kierrosta kiinni ja vasemmalta puolelta 5 kierrosta auki päin ,niin että rattaan hampaat "pyörähtävät" yhden hampaan verran ja kuluneet hampaat eivät ole enää vastatusten ratin ollessa suorassa ja niin pois päin.. (jos nyt ketään tajuaa, mun selostuksiani ). rattikaan ei sitten ole enää suorassa,mut sen nyt saa oikaistua.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2011, 20:35:28 kirjoittanut vollo »

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 ohjauksessa "klappia"
« Vastaus #6 : 21.04.2011, 21:50:49 »
Juu... Simpukkaa ei ole, on hammastanko. Katoppa ensin ettei ole väljää raidetangon nivelissä tai alapalloissa.

no eipä tietenkään ole...mitä oikein ajattelin.. :-[

Poissa hakkis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 93
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 ohjauksessa "klappia"
« Vastaus #7 : 29.04.2011, 18:52:20 »
Pistetäänpä tähän pieni varoituksen sana. Koitin tuossa vaihtaa kallistuksenvakaajan koripuslat ja hommassa pitää ottaa ohjausvaihteen pultit irti ja laskea apurunkoa alaspäin. Noh, joku Volvon älynväläys taas ollut ja pulttien kannat ovat pyöreät ja pultissa on joku uritus jonka pitäisi pitää pultti paikoillaan kun mutteria avaa. Helppo arvata eli se pultti nousee ylöspäin ja uritus menee solmuun ja sitten se pultti jää sinne. Toisen pultin sai migillä irti mutta toiseen ei pääse millään käsiksi eli sitä ei pysty ihminen irroittamaan/vaihtamaan sitä ohjausvaihdetta. V*ttu. Ja tosiaan ei niitä pusliakaan sitten vaihdettu...
343 b19a -82 / 360 b19a -84 / 360 b200k -85 / 360 b200k -86 / 240 b230f -90 / 850 2.4 20V -93 / C70 2.4T -98

 

Elekma  Autoracing