Samppasport  Futurez

Volvo V70 2.5 20V v1997kytkimen työsylinteri millanen homma vaihtaa.

  • 4 Vastauksia
  • 1384 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anttikan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Nii tarttis vaihtaa toi työsylinteri millanen homma mahtaa volvossa olla.

« Viimeksi muokattu: 22.04.2014, 17:51:28 kirjoittanut Anttikan »

Poissa arska11

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1819
  • Kasipätkä Ärräläinen..
Nii tarttis vaihtaa toi työsylinteri millanen homma mahtaa volvossa olla.

Jos siis olet vaihtamassa sitä laatikon päässä olevaa sylinteriä, niin sehän on suht helppo homma.
Eli ota syylärin sähköflekti pois edestä että saat tilaa ja sittenhän se työsylinteri näkyykin siinä laatikon kyljessä.
Nesteputki irti 10mm tai 11mm kiintoavaimella muistaakseni ja itse sylinterihän on u-sokalla kiinni, eli tarvitset levittävät sokka pihdit, joilla saat sen pois paikaltaan ja sen jälkeen uusi sylinteri paikalleen päinvastaisessa järjestyksessä.
Sitten vielä kytkimen ilmaus ja koeajolle... ;)
- 850R -96 (piristetty..) ja C70 T5 -01 avokas

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1821
  • Vᵒˡᵛᵒ
Mun mielestä tossa on jo lootan sisällä se työsylinteri vai vaihtuko sopivasti vasta 98 mallissa?

Poissa Anttikan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Joo kattelin konehuoneeseen ni sisäinenhän se on et pitää vissiin irrottaa koko laatikko.

Poissa arska11

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1819
  • Kasipätkä Ärräläinen..
Joo kattelin konehuoneeseen ni sisäinenhän se on et pitää vissiin irrottaa koko laatikko.

No, sitten siinä onkin hieman isompi homma... :o ;)
- 850R -96 (piristetty..) ja C70 T5 -01 avokas

 

KL-varaosat  Race.fi