Hieno se on edelleen ja hyvä kun on taas tien päällä! 

Pitää koettaa ottaa itteään niskasta kiinni sen verran, että sais tämän pidettyäkin liikenteessä. On meinaan jonkin verran hommaa vielä tuon pohjan kanssa. Kuskin puolen etupyörän edestä löytyi mätää, kuskin puolen helman takaosassa on reikä, molempien takapyörien takana on pyöräkoteloissa pehmeää... Kuskin puolen takalattia rusehtaa hieman, ja mitä näissä nyt on näitä peruspaikkoja

On varmaan hieman huolettomasti massattu ruosteen päälle, tai muuten vaan kosteus päässyt hiipimään massan alle sieltä sun täältä, meisselillä kun kopistelee niin ihan ehjän näköisistäkin kohdista löytyy pehmeitä yllätyksiä...
No, peltihän on halpaa ja omalle työlle ei lasketa hintaa... Kyllähän tätä ihan harrastuksen kannalta paikkailee, ja lopputulos on se mikä palkitsee, toivottavasti
Tänään säädin käsijarrua löysemmälle, meinas ruveta vasen takajalka hirttämään kiinni. Pyörittelin siinä samalla takapäätä kun perä oli ilmassa, ja totesin että taitaa tässä jonkinlainen lukko olla. Diagnoosini olisi G80 liikkeellelähtölukko, ainakin joku tässä nappaa selvästi kiinni kun rivakasti pyöräyttää. Voipi olla että pitää käyttää peräkoppaa auki jossain vaiheessa ja kattoa mitä sieltä löytyy, tai ainakin laskea öljyt pihalle niin näkee onko niitä koskaan vaihdeltu.
Käsijarruvaijerit pitänee uusia ja käsijarrun mekanismia fiksata, katsurikin huomautti että alkaa olla melko kulunut se nivel mikä on taka-akselissa kiinni. Taakse laitan uudet jarrusatulat, nykyiset on aika masentavan näköiset... Jarrukilvet x4, tai vähintään taakse joutuu uusimaan kun nykyiset tippuvat kovaa vauhtia tielle

Jarruletkua ja putkea pääsee uusimaan varmasti, ne näyttävät siltä että ehjänä irroittaminen jäänee kauniiksi haaveiluksi... Vaikuttaa siltä että ei ole vapaa-ajan käyttämisen suhteen ongelmia lähiaikoina
