No ei toi teidän suoritus vanhalla kivikautisella moottorillakaan huono ole 
No eihän se ole, ei suomessa ole kukaan muu ajanut lujempaa 8v neloskoneella, paitsi Sundsteen hiilikuitu amalla

Mutta katuautolla matala ysi on kova! Ja eri lootalla menee oikeesti kovaa...
Ja semmonen pieni myrskyvaroitus tuossa on vielä ilmassa, että kakkosvaihteella kytkeyty paukkupäälle 8,51s vedossa ja sen takia kakkosella meni .10s enemmän aikaa kuin 8,61 vedossa. Siitä voi jokainen laskea mitä olisi ollut taulussa jos olisi mennyt niin kuin pitää

Cortina painaa viivalla 1100-1150kg
Liberty suorakytky, nelilinkit, 13,5" ET streetit vuodelta 2009

Mottihan on hipo:
B230 betonoimaton lohko
Vakio valu kampura
H-Prof kiinasta
Wiseco KE206M bulkkimännät, VW 1,6D männäntapit.
405 kansi isoilla venoilla + hitsaamalla täytetty jokkisnokka. ST-Heikkilän käsialaa.
Tuplakaasareiden imusarja plenumilla.
MS3 + Bosch hukkakipinä. E85
BW S475 turbo.
Kiinalainen cooleri
2,7b ahtopainetta.
Tuottaa +136 hevosvoimaa.
https://fi-fi.facebook.com/RolloverMotorsport/videos/1260083594114562/