Jep eli tälläistä tällä kertaa.
Aloitin auton täydellisen sisustan purun tulevan hifi-projektin takia. Auton sisätilat tullaan vaimentamaan kauttaaltaan. Pohjan purussa tulikin yllätyksenä, kun volvo näköjään työntänyt alustan täyteen lumppuvillaa. Ja mikä parasta, se oli kuskin puolelta litomärkä. Pahat aavistukset lähtivät liikenteeseen ja jatkoin auton purkua sekä mattojen kuivattelua.
Maistoin sitten nestettä ja kyllähän tuo makiaa oli. Mutta, mistäpä sitä tulee? Lämppärin hanan kiersin talouspaperiin ja testilenkille, eipä tullut paperiin kosteutta. Nukutun yön jälkeen autolle ja prkl, lattian vanu/kumi matto kuskin jalkatilan vasemmasta reunasta märkä...
Lämppärin kennoa yritin sivusta katsella eikä ainakaan näkyviä vuotoja löytyny, toisaalta muuten kennon alapuolella pölyä mutta yhdessä kohdassa ei.. liekkö siitä tiputellut ja päässyt vanu/kumimaton alle ja sieltä kuskin jalkatilaan valunu?
Autohan on muuten sisältä purettu mutta kojelautaan ei ole koskettu.
Pitäisikö kenno purkaa esille ja näkeekö siitä ihan silmämääräisesti että onko vuotoja?
Tullut landian ja vrcfn kennon vaihtojutut luettua ja suoraan sanottuna ei ihan hirveästi kiinnostaisi ottaa kennoa esille..

Tässä vielä ne tärkeimmät eli auto on karvalakki lämmityksellä, ei ilmastointia eikä valmiuksia. Hana vajjeri käyttöne. Lämppärin kennosta putket kuskin suuntaan, ylempi suora ja alempi osoittaa aavistuksen ylöspäin..
Miten tuon kennon vaihto eroaa ilmastoidun kennon vaihdosta?
Ensi viikolla pitäisi äänieristely aloittaa ja asialla vähän kiire, nopeiden vastausten toivossa laitoin tälle puolelle, enkä tolle erilliselle lämppäripuolelle. Konkarit vissiin enempi tällä puolel..
Vastauksista kiitäen.