Huomenta, nojoo kaippa sitten tännekki juttua tästä uudesta perheenjäsenestä

Tuli haetta melkein täys peli,
Ilmastointiin vaihtaa yks putki ja pyöränlaakeri joutais vaihtoon. Ja jotain muuta pientä
Hinnasta sen verran, että mitä nyt auto itessään ja kaikki mitä tuohon tähänasti laitettu niin ei mene läheskään nelinumeroiseksi luvuksi




Tuossa oli aikalailla hakemiskuntoinen lukuunottamatta pesua, rattia, maskia ja ahtopainemittaria.
Oli tarve tehä tuohon heti jakopääremppa joka oli vähintäänkin mielenkiintoinen..
En tosiaankaan halua tietää mitä h*lvettiä on joskus tolle koneelle tehty.
Ensinnäkin, jakopäänpuoleinen moottorintukikumi ei ollu kiinni ku rungon puolelta, moottorin pääs se oli vaan jumittunu paikoillee ja oli pari pultti vaan näön vuoksi rei'is

Kahteen reikään oli katkennu pultit ja yhes ei ollu ollenkaa kierteitä, eli hakemaan purkuautosta kanteen kiinni tulevaa "telinettä" johon toi tukikumi kiinni tulee.
Toinen ongelma tuli pakonokan ajoituksen kans. Kaksi merkkiä! Toinen tietty alkuperänen ja toinen viiva oli n.5cm päässä alkuperäsestä myötäpäivään.
Aluksi laitoin alkuperäsillä merkeillä eikä auto lähteny edes käyntiin, ei edes meinannu.
No ei muutaku jakopää taas purkuun ja laittaa pakonokka siihen missä se jonku tekemä merkki oli. Noin ja auto kävi niinku ennenkin.
Ei voi ymmärtää mitä on joskus sohlattu tuon nokan kans..
Löpinät sikseen,



Auto on nyt mulla sen 6 päivää ollu ja aikalailla alkuperäskuntosesta lähettiin. Pikkuhiljaa

Palaillaan
