Elekma  Autoracing

2007 V70 takasumuvalo

  • 3 Vastauksia
  • 2774 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jamppa77

  • Vieras
2007 V70 takasumuvalo
« : 31.05.2014, 19:13:05 »
Auttakaapas mäessä taas.

Apukuskin puoleinen takasumuvalo ei suostu toimimaan, olen vaihtanut uudet polttimot ja sulakkeetkin näyttäisi ehjiltä.
Onko jotain mitä pitäisi tietää tai ottaa huomioon, maanantaina pitäisi katsastaa ja enää ei järki luista.
Liekö katsurille kelpaa vain toinen toimiva polttimo?
Mutta kertokaahan jos jotain olisi kuitenkin jäänyt huomioimatta, edellisen polttimon kun vaihdoin lopetti molemmat sumarit toiminnan ja seuraavana aamuna ne sit kuitenkin toimi.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6383
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 2007 V70 takasumuvalo
« Vastaus #1 : 31.05.2014, 20:25:30 »
Onko se joskus toiminut? Yleensähän autoissa ei ole kuin yksi takasumuvalo. Kaikissa näkemissäni V70:ssä on sumuvalo vain kuskin puolella.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: 2007 V70 takasumuvalo
« Vastaus #2 : 31.05.2014, 21:18:37 »
Ei oo koskaan ollut näissä oikean puoleista sumaria edes kytkettynä, eikä tarvi sumaria ollakkaan kuin toisellapuolella, joillain automerkeillä on käytössä molemminpuolisia sumareita.

jamppa77

  • Vieras
Vs: 2007 V70 takasumuvalo
« Vastaus #3 : 31.05.2014, 22:18:56 »
Ei oo koskaan ollut näissä oikean puoleista sumaria edes kytkettynä, eikä tarvi sumaria ollakkaan kuin toisellapuolella, joillain automerkeillä on käytössä molemminpuolisia sumareita.
No onpa kumma jos ei toiminut....
Tuo kysymys juonsi juurensa sitä kun wetterillä oli huoltomies sanonut että ei toinen sumuvalo toimi, taisi olla jonkin sortin ammattilainen.
Itse en asiaa edes muistanut että oliko aikaisemminkaan kuin toinen sumuvalo toiminnassa.

No kiitos kuitenkin kommenteista, näin ne asiat selviää.

 

Proturbo  Autodiagnoosi