Tänään oli kyllä mielensä pahoittajia liikenteessä ja niitä rupesi nimenomaan Pulkkilan jälkeen tulemaan vastaan. Parhammillaan 34 sekunttia ennen kohtaamista ruvettiin välkyttelemään, että mulla on pitkät päällä

. Pulkkila-Ranttilan suoralla neljä mielensä pahoittajaa. Kun itse ohitin vastaan tulevan laitoin normaalisti pitkät päälle, kun seuraavaan vastaantulijaan oli matkaa "riittävästi" (Parhaimmillaan tuo 34 sekunttia ja vähimmillään 22 sekunttia ennen kohtaamista). Vasta tässä vaiheessa uskalsi vastaantulijakin laittaa pitkät päälle. Tämän jälkeen chickeniä ja kun vasta puoli tiputtaa pitkät, niin tein itse samoin. Tämän jälkeen ruvetaan vielä vilkuttelemaan pitkiä jolloin löin vain pitkät päälle. Ei tuo mua haittaa

.
Sitten kolme kaveria rupesi räpsyttelemään pitkiä, vaikka mulla oli vain lyhyet päällä (Kyllä ne on vajaa kuukausi sitten viimeksi säädetty marmorilla ja ovat varmana oikein suunnattu). Kummasti loppui tuo räpsyttely, kun näytti pitkiä. Autossa bi-xenonit uusilla + mallin polttimoilla.
Sitten nämä todelliset ongelmat/vaaralliset kuljettajat. Kuuluu ehkä enemmän tänne, kuin munakuski topic:n. Kolme köröttelijää tuli siten perä edellä vastaan 100km/h rajoituksella, että vain toisen puolen takaparkki toimi. Jokainen näistä ajoi 100km/h rajoituksella alle 70km/h pimeällä. On aika vittumainen hahmottaa tuollaisen yksi silmäisen nopeus, kun vastaan tulee vielä autoja.
Ai niin, vain 72kpl sumerispedejä.