Race.fi  Puotilan autokorjaamo

850/70 Sarjalaisen vetoakseleista.

  • 4 Vastauksia
  • 1795 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa La_x

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • S70 2,4T A porauslautta ja 240 B200k talvilelu/pro
850/70 Sarjalaisen vetoakseleista.
« : 13.06.2014, 18:25:15 »
Apuva, S70:sestä vipottaa kuskin puolen vetarin sisempi nivel aivan saatanasti, ilmenee älyttömänä täristyksenä, erityisesti nyt kun alla on 18" kiekot.

Elikkäs juuh, mistä peleistä sopii vetoakseli kokonaan tai mistä osista saan kasattua vetarin kun autona on S70 2,4T Automaatti? Onko turbossa eri nivel/vetoakseli kuin vaparissa ja mites diisseli? Ja entäs sit kun toi oma on tomaattilootalla, niin meneekö manuaalin vetari?
Volvo>Hoes

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850/70 Sarjalaisen vetoakseleista.
« Vastaus #1 : 13.06.2014, 19:03:42 »
ei mee manuaalin vetari automaattiin...joudut varmaan koko helkutin vetoakselin hankkii...mulla parasta aikaa auto pajalla odottamassa osia...

Poissa La_x

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • S70 2,4T A porauslautta ja 240 B200k talvilelu/pro
Vs: 850/70 Sarjalaisen vetoakseleista.
« Vastaus #2 : 16.06.2014, 22:25:20 »
Kiitoksia tästä!

Kertokaas joku fiksumpi,  et onko näissä mitään huomioitavaa kun vaihdan koko vetarit? Corollaan joskus vaihdoin ulommat nivelet ja käytin koko vetarit irti, niin tässä varmaan samalla tavalla?  Silloin otin raidetangon päästä irti et saa taivutettua tarpeeks napaa ja vetarin pois. Ta alapallon taisin kans poistaa. Mut et ei tuu mitään volvon omituisuuksia tai ei jää laatikon päähän mitään kiinni, vaan koko paska tulee ihan helposti?

Sääliä en tunne noita rikkonaisia paskoja kohtaan, et hienosäätöleka heiluu!
Volvo>Hoes

Poissa raimsshi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 221
Vs: 850/70 Sarjalaisen vetoakseleista.
« Vastaus #3 : 16.06.2014, 22:36:13 »
Alapallon ja raidetangon pään irrotuksella tulee nätisti pois. Eikä sinne laatikon päähän mitään jää, kun jollain sorkkaraudalla saa nykäistyä akselin irti. Napamutteri oli tuossa omassa V70:ssä niin tiukassa, että 1/2 tuuman vääntövarsi napsahti paskaksi. Joutui hakemaan lainaan 3/4" varren joka kesti jatkovarrella aukaista.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2014, 22:38:31 kirjoittanut raimsshi »
S80 2.5 D -99 -->myyty

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850/70 Sarjalaisen vetoakseleista.
« Vastaus #4 : 17.06.2014, 09:17:18 »
napamutteriin irrotus ainetta jo paripäivää ennen joka päivä niin auttaa hieman...ja kunnon voimahylsy eikä mitään leluja ja ainaki metrinen jatkovarsi sitten että saat auki etkä riko ittees :) en muista tuleeko se sit momenttiin ja asteita päälle. Luonollisesti tuki varsi ainakin vetarin pääsät irti, raidetangon pää kans ja sit se jarruasetelma vaiks narulla killumaan pois tieltä.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron