Ei se varmaan sitä auki jätä...

Se reikähän voi olla vaikka bleedin ilmareikä. Itse olen joitakin tehnyt niin että bleediltä letku just tuonne putsarin päälle. Kun moottori toimii imumoottorina, ei siis ahda, tuosta letkustahan vedetään aavistus ilmaa polttoon. Olen sen tuumannut niin että parempi se on olla suodatettua kuin pihalta.

Näissä laitteissa voisi liittyä siihen turbo+ satsiin.
Muistelisin itsekin huomanneeni tuon tulpan edellisessä -97 ft:ssäni. Oli sellainen muovitulppa joka istui vähän väljästi...
Hep! Nyt se iski mulle... Jospa tuo tulpattu reikä on et:n läppäimmun kiinnitysreikä? Jos kotelotoimittajalta on tullut vanhoilla ohjeilla koteloa ja se Motronicin läppämallin immun kiinnitys taitaa olla eri jaolla kuin f-sarjassa. Tarkistankin tuon vielä tänään, kun sattuu molempia malleja olemaan irrallaan...

ed2. Joo, en tiedä selittääkö tuokaan sitä reikää. ET:n immu on kolmella kiinni, vaakaan reikien väli 80mm ja lokarinpuolella päällekkäin ne kaksi 26mm jaolla. F-koneissa kahdella vaakaan ja reikäväli 50mm.