Elekma  Autoracing

auton jonka kilvet on palautettu konttorille, uudelleen ajoon laitto??!

• 20 Vastauksia
  • 19132 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Make

• Grand Touring
  • Volvo - Luxury car for people who think
Mikä toi kaskojuttu on? Autoon ei tarvitse ottaa kuin liikennevakuutus. Ainakaan noissa omissa seisovissa romuissa.
Jos on kaskovakuutus autossa.
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa miksu01

• Grand Luxe Touring
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Jos on luottotietohäiriö eli ei saa vakuutuksia ni pitää kilvet palauttaa jos haluaa auton omiin nimiinsä.
Ku jos auton laittaa liikenteestä poistoon ni mun käsityksen mukaan siinä on joku minimaalinen vakuutus eli 20e/vuosi tai jostain sinne päin. näin ainakin omassa.
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa Make

• Grand Touring
  • Volvo - Luxury car for people who think
Jos on luottotietohäiriö eli ei saa vakuutuksia ni pitää kilvet palauttaa jos haluaa auton omiin nimiinsä.
Ku jos auton laittaa liikenteestä poistoon ni mun käsityksen mukaan siinä on joku minimaalinen vakuutus eli 20e/vuosi tai jostain sinne päin. näin ainakin omassa.
Luottotietohäiriöinen saa vakuutuksen maksamalla 1. vuoden maksun etukäteen.
Tuo minimi maksu riippu ihan yhtiöstä periikö vai ei.
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Paikalla SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
Liikennevakuutus ei katkea, vaan joudut yhtiöstä riippuen maksamaan minimivuosimaksun. Kasko muut ns puolikaskoksi.

Mulla on nyt carina ollu jo useamman vuoden poistettuna liikenteestä ja kilvet on paikoillaan, samoten clio. Kummastakaan ei ole tullu kertaakaan minkäänlaisia maksuja maksettavaksi. Samoten Enolla on kymmenkunta autoa samallatavalla eikä koskaan ole kuulemma maksuja tullu maksettavaksi.
Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa miksu01

• Grand Luxe Touring
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Luottotietohäiriöinen saa vakuutuksen maksamalla 1. vuoden maksun etukäteen.
Tuo minimi maksu riippu ihan yhtiöstä periikö vai ei.

saa saa, mut jos ei maksa 1 vuotta etukäteen ni ainut keino laittaa auto nimille on palauttaa kilvet.
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa AtAi

• Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Riippuu yhtiöstä, esim. iffillä on muistaakseni 13e ja hilut, lähivakuutuksella 0e.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Autodiagnoosi  Carcom Oy