Johtosarjojen kanssa on varsin helppoa. Vaihdat vaan koko keulan johtosarjan. Kun sähköruitallisen laitteen johtoja perkailee vähän aikaa, se kristallisoituu aika helposti. Samassa paketissa keulalle kulkee valot, lampunpesurit ja kaikki.
Molemmin puolin autoa menee tulipellistä läpi varsin paksu nippu johtoja. Matkustamon puolella on isot, neliskanttiset liittimet. Vähän vuosimallista riippuen niistä menee läpi myös ovien ja takaluukun johtosarjat. Useimmiten kuitenkin ne on olleet eri blokissa, liitin on siis kaksiosainen ja purettavissa. Karkeasti ottaen sytkäpuolen johdot kulkee kuskinpuolelta ja purkki on poljintellingissä ja pensapuolen johdot menee tulipellistä läpi apukuskin puolelta ja purkki löytyy oven edestä alimmaisen muovipaneelin takaa. Näiden lisäksi kulkee LH:n ja EZK:n välissä vielä puolenkymmentä narua, missä menee kuormitustietoa, nakutusrikastuspyyntöä, pyörimisnopeustietoa jne.
Helpointa on työntää johtosarja liittimineen läpitte konehuoneen puolelle. Jos pääsee purkamaan vanhasta itte, kannattaa ottaa koko tankki purkuautosta, niin saa tehdä originaalin oloiset linjavedot. Alunperinhän ne on pitkälti kuparia, mutta kyllä ihan kuminen polttoaineletku siellä menee sen ku tarvii. 3 bar on kuitenkin aika pieni paine.
Oma motivaatio ei tässä kohtaa enää riittäisi yhden vapaastihengittävän vaihtamiseen toiseen (vaikka tuo oma käyttis nyt vielä onkin vapari, siellä on kaikki valmiudet ja ahdin pöydällä...), ainakin optio ahtimelle pitää laittaa. Eroja on kuitenkin lopulta niin vähän ja purkuauton turbokoneella löytänee varsin helposti.