Kai tämänkin tänne voisi laittaa, ei sitä kokeilematta häviä

Kyseinen auto tuli ostettua foorumilaiselta (Kiitos!) itselle harraste/käyttöautoksi kun innostus 740 kohtaan vähän hiipui (240 ollu haaveissa jo pitkään

)
Koneena väkilaiska B200F ja laatikkona M47 jonka höysteenä on lopussa oleva kytkin.

Tälläinen siis ostokunnossa

Kyseeessä siis 90 vuonna maailmalle tehty 240, yleisilmeeltään ikään ja km nähden ihan kelpuutettavassa kunnossa.
Toki sanomista on ja korjaamaan tullaan kun keretään.
Takalasit (50%, nykyisten 15%), takalasinritilä ja kattotelineet asennettuna.

Levipellit tuli ostettua päivä sitten halvan hinnan sokaisemana, näitten pieni koko (14") osasyynä keulan madallukseen. (Kumit vaihdettu semmoisiin missä pintaa!)
Väri tulee varmaankin vaihtumaan johonkin...


Alle mallausta, huono laatu kuvassa.

Fiilistely kuvaa rannassa

(Tässä vaiheessa takavalot on jo tummennettu, takalasit on 15% kalvolla, keulaa madalettu 1 kierros jousia leikkaamalla ja levipellit on alla)

Valosampia kuvia samasta tilanteesta


Onhan tälläkin ajettu


Pestynä kirkkailla vilkuilla, uusilla tulpilla

, uusilla takakumeilla ja kaverin teippausviritelmällä


Konehuoneesta kuvaa kun saa sen huolella pestyä

Mielipiteet tervetulleita jne jne.
Tavoitteina olisi ainakin seuraavat (osa tehty jo kirjoitushetkellä, ehdotuksia otetaan vastaan) :
-Kytkimen vaihto
-Takalasien tummennus-Takalasin ritilä-Kirkkaat vilkut-Tupakkalasit
-Keulasta madaltaa (On vähän korkeahkon oloinen)
-Taakse uudet jouset/iskarit (vanhat vähän löysähköt)
-Levitetyt peltivanteet-Vaihdelaatikkoon kumipusla(t) (Neuvoa saa mitä ostaa, ohjeistus vaihtoonkin tervetullut.
Pitää vetää sitä "tappia" ylöspäin vaihdekepissä että saa 1&2 vaihteet sisään) Pakkilukkoa säädetty, enää pitäisi puslat (?) vaihtaa koska väljyyttä mainittavasti.
-Penkinpäälliset irroittaa (Tehtaanjäljiltä myyjän mukaan)
-Yleisilmeen siistimistä