0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Morjes! Mikähän mahtasi olla Volvossa vikana, kun käy rikkaalla ja huonosti? Uutta osaa on siirtopumppu ja bensapumppu (bensanpaine 3.5bar)Moottori: B21at Turbo
Kaasariturbolle ihan helvetisti liikaa bensanpainetta.
Onko tietoo paljon ois sellanen sopiva bensanpaine tollaseen laitokseen?garret 3/4 turbo-walbro:n pumppu
0,4bar+ahtopaine ja ton pumpun kanssa tarvit turbokäyttöön tarkotetun bensanpaineensäätimen. Siis olettaen että sulla on kaasarina se Stromberg.
Siihen on jälkeenpäin pistetty monipiste ruisku (vissiin alunperin ollu kaasari?) Siinä kannessa on ne vanhat suuttimet ja nykyään ne on imusarjassa.
Eli ollut joskus B21ET, k-jetillä. Laitatko vaikka kuvan siitä viritelmästä niin pääsee edes hajulle mikä ruisku siellä on (motronic, lh-jetronic, mega vai jotain ihan muuta).
Mun silmään toi näyttää aika vammaselta. Mitkähän suuttimet tässä edes on käytössä kun ei yhtään virtajohtoo mee niille? Jos et ole ite tätä rakentanu niin mene lyömään sitä joka on tän väkästelly.
Rajallinen hyöty tuolla kokoonpanolla. Muutoin mitä isompi niin keskimäärin sitä parempi. Meinasitko ihan pitää nuo K-jetin suuttimet tuolla kannessa?