RallyBaron  Samppasport

940 SE jousitusratkaisu

  • 6 Vastauksia
  • 2263 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kanis187

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 420
940 SE jousitusratkaisu
« : 11.07.2014, 00:16:32 »
Joku tietäjä jos kertoisi: Mikähän jousitus tyyppi minulta löytyy kun hytissä on tasonsäädön nupikat painetta lisää ja sitten pois, kompura selvästi ämisee, mutta auto ei nouse eikä laske, iskarit taitaa olla vaihdettu "normaaleihin", taka-akseli jäykkä 1041. Olisiko nämä autoon kuuluvat tasonsäätö yhteensopivat kalliit? Auto siis 940 B230FB+M47 vuosimallia 1992. Kiitoksia jo ennestään.

s73

  • Vieras
Vs: 940 SE jousitusratkaisu
« Vastaus #1 : 11.07.2014, 07:21:50 »
Jousitus on normaali, siellä on ilmaiskarit.
Niitä saa ainoastaan volvolta jos sieltäkään, ulkomaiset nettikaupat on ainoa vaihtoehto mikäli haluat ilmaiskarit.

Poissa kanis187

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 420
Vs: 940 SE jousitusratkaisu
« Vastaus #2 : 11.07.2014, 08:01:56 »
Kiitos paljon.  :)

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 940 SE jousitusratkaisu
« Vastaus #3 : 11.07.2014, 08:24:29 »
Joku tais markkinapaikalla myydä niitäkin
No kun halvalla sai.

Poissa jose

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 SE jousitusratkaisu
« Vastaus #4 : 11.07.2014, 16:48:57 »
Joku tais kirjoitella näillä sivuilla että -92 mallin Madzassa MPV mallissa olisi melkein samanlaiset ilmaiskarit. Monroe max-air ja ilmeisesti
tyyppinumero oli MA774.

Poissa -nikke-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
    • Kuvia
Vs: 940 SE jousitusratkaisu
« Vastaus #5 : 13.07.2014, 03:19:47 »
Volvo 760 B6304+M90+G80 '85, Volvo 242 '82 B5234T+GS6-37DZ projekti
Chevrolet Camaro Iroc-Z '88 Projekti, Plymouth Valiant '65 2d 318+904, BMW 330d '01

Poissa TuomasR

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 288
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 SE jousitusratkaisu
« Vastaus #6 : 13.07.2014, 16:36:30 »
Joku tais kirjoitella näillä sivuilla että -92 mallin Madzassa MPV mallissa olisi melkein samanlaiset ilmaiskarit. Monroe max-air ja ilmeisesti
tyyppinumero oli MA774.

Tuolta ebaysta jenkkien maalta löytyy ihan suoraan volvoonkin passaavaa mallia MA814: http://www.ebay.com/itm/Rear-Air-Shocks-Volvo-760-740-960-GLE-/390877517852?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5b021d981c&vxp=mtr

Ei oo ainakaan hinnalla pilattu, vaikka vähän posteja joutuukin maksamaan. Kiinnostaisi itsekin noita kokeilla, kun on tuossa nykyisessä ysissä on jotkin madallusjouset laitettu ja kantavuus peräpäässä on mitä on :-\ Joskus noista Max-Aireista lueskelin overdriveltä, että vaimennusteho olisi heikohko. Miten lie sitten toiminee volvon alustan kanssa yhteen, onko kokemuksia ???
Volvo 945 Classic '98 B230FT+AW71L, VW Passat 4Motion' 05 2,8 V6

Edelliset menopelit: Volvo 944 '95 B230FD+AW70L, Volvo 945 GL '93 D24TIC+ZF4HP22, Vw Golf III GTD '93, Opel Vectra A 1.8 GL '90, Seat Ibiza 1.5 GLX '90

 

Proturbo  Autodiagnoosi