Noin nyt on uusittu reippaasti taas.
Sen verran huomiota että camberia pystyy säätämään ainakin sachs supertouring iskareiden kanssa.
Ne kaksi kiinnityspulttia antaa usean millin pelivaraa, laitoin camberit toki maksimiin

Alkuperäinen pallonivel 297tkm eikä kumpikaan vielä väljä, pohjassa Lemförderin kolmio logo. Samammoiset laitoin uudet, alkuperäisessä tosin oli E kirjan stanssattu, näissä P. Tiedä sitten mikä merkitys. Aivan muuten identtinen.
Jousiksi laitoin Lesjöforssit ja käätölaakerit ja yläkumit Skruvatin korjaussarja. Reilusti laitoin vaseliinia laakerille.
Tukivarsiksi valikoitui Skruvatin PU-tukivarret. Takaholkki ei vakuuttanut mutta sittenpähän vaidetaan kun prakaa.
Jos joku on sitä mieltä ettei tarvitse suunnata kulmia niin väärässä sitten on. Ratti on 45 astetta vasemmalle vaikka raidetankoihin en koskenut. Perjantaina suuntaukseen.