Paha sanoa, paljonko meikäläisen AW71L lootaa on remontoitu, mutta paljon on ajettu. Autosta on kuollut nopari ja sitämyöten matkamittari joskus 2001 tjsp ja siinä vaiheessa mittarissa oli karvaa alle 400 tkm. Hetkeäkään tuo seiska ei ole ollut seisonnassa. Koneen, B230F, kolinasta päätellen tällä on menty reippaasti yli 500. Loota pelaa kutakuinkin kunnollisesti, ei ainakaan luista liikoja.
Tähän samaan ketjuun vois varmaan mutuilla, miksi tämä loota vaihtaa kiltisti kakkoselle, pikkusen tömähtäen kuten kuuluu, mutta kolmoselle vaihdetaankin sitten vasta reippaalla luistatuksella, tasakaasulla kickdowniin nojaillen vasta jossain 4500 rpm tienoilla. Toki kaasua pilkkimällä sen kolmosenkin saa aikasemmin... Nelosen ottaa juuri, kuten ohjekirja kertoo.