https://www.youtube.com/watch?v=1uxJbf6nQj0Onko tuo tankista tulevan aineen banjoliitin (keskellä filtterin päällä) kunnolla kiinni? Muistaakseni on herkkä heilumaan tuo oikeaa etupyörää kohti näyttävä lähtö suodattimen päällä.
Paluuaine virtaa tuon päällä takapuolella olevan kellertävän venttiilin kautta, kiertää ja olevinaan lämmittää suodatinta. Noita on mennyt wolkkareista. Letkut irti, koneelta tuleva pulloon tms ja venttiilin päät letkulla yhteen. Häviääkö ilma?
Suuttimien avautumispainehan on n. 200 bar eli aika huonot ovat, jos seisoessa vuotavat.
Pikkuletkut paluupuolelle (3,2 mm) saa n. vitosella dieselpajalta. Ota vain heti se metri kumista, ei kangaspintaista.
Tankki-suodatin-välin voi tarkistaa löpöpulloon laitetulla 8 mm polttoaineletkulla. Korvaa pullolla koko tankki-letkulinja suodattimen liittimelle, sitten tankin päältä lähtö jne. Joskus tankkivaruste on halki tai putki puhki.
Lisämausteena ovat vielä polttoainelämmittimien "asentajat".