Pitää painaa kytkinä. :hello:
Mitä se tekee jos vaan paikallaan tyhjäkäynnillä murjaisee jarrupolkimen lattiaan?
Kyllä painan kytkimen pohjaan.

Tyhjäkäynnillä ei kierrokset muutu, vaikka jarrua painakin. sammuu vain vedosta, kun alkaa jarruttamaan. Eli kun paineet on päällä ja kaasuläppä menee kiinni. Mulla ei nimittäin kyseisessä laitoksessa ole mitään venttiiliä välissä, niinkuin noissa uudemmissa ruisku turboissa on se bässi. Eli turbo on peräisin kaasari mallista eli r-sport sarjan ahdin.
Onko IMM:n jälkeen jossain vuoto eli päästääkö/ottaako ilmaa IMM:n ohitse? Samantyylistä ongelmaahan on kun LH 2.4 vehkeeseen laitetaan dumppia 
Ei pitäis ottaa ilmaa ohitte, on sen verran tiiviit liitokset.
Se tosiaan on kun teet pitkän/voimakkaan jarrutuksen, niin auto sammuu. Vaikuttaa ihan siltä, että se ei tykkää siitä paineesta, mikä sielä putkistossa on, kun auto menee tyhjäkäynnille. (ei tee tätä normaali jossa, vain jos aja vähän "vedättäen ja alkaa jarruttamaan) Onko se sit se että lh katkasee jotenkin bensan, (laihasta seoksesta ei tuu ainakaan vikakoodia, eikä auto muutenkan käy laihalla) vai voiko toi by-passin puute aihettaa jotain? senhän pitäis kierrättää se "paine" takaisin imupuolelle ahdinta...

ei ymmärrä
