Carcom Oy  Elekma

Volvo 740 vaihelaatikon vaihtoa, M47

  • 4 Vastauksia
  • 1428 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa j0nski

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 83
Volvo 740 vaihelaatikon vaihtoa, M47
« : 31.07.2014, 01:05:55 »
Sellanen mietityttää, että onko siellä tiivisteitä välissä? :-[
Kaverit väitelleet keskenänsä että olis ja ei olis tiivisteitä.. ois kiva tietää etukätee jotta vois hommata tiivisteet valmiiks ni ei jää homma puolitiehen ku laatikkoa vaihtaa.

Jos joku voisi vielä kertoa mistä puljusta tarvittavat tiivisteet löytyisi olisin kiitollinen :hello:
Volvo 940 2.3 Turbo 16T, vx3, isommat suuttimet, 012 imm, 960 keula + perä, 1995
Volvo 740 2.3 531, vx3, kevennetty vauhtipyörä, kemppilukko, 1992

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 740 vaihelaatikon vaihtoa, M47
« Vastaus #1 : 31.07.2014, 01:11:56 »
Ei oo jos et kytkinkoppaa joudu vaihtamaan. Samalla kannattais ainakin kampiakselin takastefa hakee siniseltä. Muttei ole siis pakollinen
No kun halvalla sai.

Poissa j0nski

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 83
Vs: Volvo 740 vaihelaatikon vaihtoa, M47
« Vastaus #2 : 31.07.2014, 22:27:39 »
Mites ku laatikko on 240 Volvosta, meneekö heittämällä kiinni vai joutuuko kikkailemaan? ???

Sen tiedän että se kohta mihin vaihdekeppi tulee kiinni täytyy vanhasta vaihtaa tuohon "uuteen".
Volvo 940 2.3 Turbo 16T, vx3, isommat suuttimet, 012 imm, 960 keula + perä, 1995
Volvo 740 2.3 531, vx3, kevennetty vauhtipyörä, kemppilukko, 1992

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 740 vaihelaatikon vaihtoa, M47
« Vastaus #3 : 31.07.2014, 23:37:59 »
Mites ku laatikko on 240 Volvosta, meneekö heittämällä kiinni vai joutuuko kikkailemaan? ???

Sen tiedän että se kohta mihin vaihdekeppi tulee kiinni täytyy vanhasta vaihtaa tuohon "uuteen".

jos kummatkin bensavehkeitä niin kyllä
No kun halvalla sai.

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Volvo 740 vaihelaatikon vaihtoa, M47
« Vastaus #4 : 01.08.2014, 16:40:44 »
jos kummatkin bensavehkeitä niin kyllä
Jos on ekan vuosikerran M47 kyseessä niin on nopeusmittarin vaijerilla tai tulpattuna. Tietääkseni kaikissa 700:ssa on sähköinen mittari, joten tuo ei sinänsä haittaa, mutta mittarilähtö pitää tulpata jos sellainen on. Lisäks tästä M47:sta on MKII malli joka on lyhempi kun siitä on jätetty ne vaijerinpyörityshilut pois ja lisäks hieman erilainen välityssuhde.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo