Autodiagnoosi  Carcom Oy

960 2.5 24v jakoremmin vaihto

  • 3 Vastauksia
  • 707 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ville K

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 587
  • Oikeissa autoissa on tuumapultit ja kromipuskurit
960 2.5 24v jakoremmin vaihto
« : 01.08.2014, 00:08:30 »
Tarviiko alahihnapyörää irroittaa? Siitä alahihnapyörän ympäriltä sai sellaisen peltisuojuksen irti, ja näyttäis että remmin saa sinne koukattua paikoilleen ilman alahihanpyörän irroitusta, mutta onko näin?
Säästyis vaan isolta hommalta, ja mitä alahihnapyörän mutteria katsoo, niin ei näytä ollenkaan siltä että sitä olis koskaan aukaistu, remmi kuitenkin vaihdettu viimeks kolme vuotta sitten.
Volvo PV&Duett

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 2.5 24v jakoremmin vaihto
« Vastaus #1 : 01.08.2014, 00:17:24 »
Näin on. Mahtuu remmi sieltä välistä, myös leveämpi 28mm, vaikka vähän hankala.
Öljypumpun kuoressa on kampiakselin alapuolella sellainen alumiinitappi, ni varmista että remmi menee kunnolla hammaspyörälle, eikä jää sen nystyrän taakse.

Poissa Ville K

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 587
  • Oikeissa autoissa on tuumapultit ja kromipuskurit
Vs: 960 2.5 24v jakoremmin vaihto
« Vastaus #2 : 01.08.2014, 00:32:28 »
Juu, huomasinkin sen tapin, ja muutenhan se oliskin ollut ihan selvä homma. Ja on just se leveämpi 28mm hihna kyseessä. Kiitos tästä tiedosta!
Volvo PV&Duett

Poissa Ville K

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 587
  • Oikeissa autoissa on tuumapultit ja kromipuskurit
Vs: 960 2.5 24v jakoremmin vaihto
« Vastaus #3 : 01.08.2014, 18:01:23 »
Eipä tuo ollut ollenkaan hankala tuolla leveämmälläkään remmillä, sen sai helposti sen koukattua sen tapin ohi. Nyt on remmi vaihdettu ja yks huolen aihe vähemmän.
Volvo PV&Duett

 

RallyBaron  Samppasport