Tänään siirsin volvon työmaalle.
Ja tarkastin valojen kunnon ja suuntauksen.
Pari listan kiinnikettä särkyi paikoilleen laitossa ja ne korvattiin liimalla koska niitä ei tähän hätään mistään olisi löytynytkään.
Ruuvasin myös kilvet kiinni, tosin huomenna kadonneen leiman metsästyksen yhteydessä pannaan tilaukseen uudet kilvet samoilla tunnuksilla ja ilman eu-lätkää, entiset ovat aika nuhruset ja pomppaavat ikävästi silmille.
huomenna vielä akkun kiinnitys paikalleen ja yhden reijän paikkaus runkopalkista niin on valmis leimalle.
Ja tietysti savut mitataan sekä jarrut tarkastetaan dynossa ennen leimaamista.
Saattaa vaan olla että pitää vähän syöttöä pienentää ennen savumittausta

tietenkään kaikki ei mennyt ihan putkeen siirron aikana, kesken ajun pääsi pyhkijän sulka irti ja sen seurauksena naarmut konepeltiin ja tuulilasin edessä olevaan ritiläpeltiin, onneksi tuli vain lakkaan jäljet joten kiilloittamalla saa pois, joka tapauksessa tympäsee
