ei ole ollut koskaan muita malleja 850. Ellei joku ole itse tehnyt viritelmiä sinne.. Ja tässä mallissa käsijarru on äärimäisen pitävä jos on säädetty oikein. Tietty ajaessa ei koskaan saa 850sen käkkäriä käyttää..silloin irtoaa pinnat kengistä ja hajoittaa mahdollisesti muutakin rummun sisällä..
Muistelen, että vanhalla foorumilla oli kuva, jossa tuon pyörittimen tilalla oli suora latta. Tiedä sitten oliko se lainattu jostain 700/900 malllisesta. Niisä ei kai tuota pyöritintä kaikissa ole.
En tiedä onko muka 850:ssä jotain eroa, mutta just ostin uudet alkuperäiset käppäriosat mukaanlukien uudet levittimet 70:iin ja ei voi kyl kehua pitoa. Katsastuksesta meni kyllä läpi, mutta taaksepäin pitoon ei voi luottaa yhtään, onneks ei katsastuksessa sitä testata.
240:ssä ja 960:ssä nää on ihan eri maata, vaikka osissa ei ole paljon eroa.
Harakiriosilla ei pidä taaksepäin ja eteenkinpäin pito on tosi huonoa. Kaksilla eri valmistajan osilla oon kokeillut ja nyt sit alkuperäiset Volvolaiset KIINALAISET palat, ...kele)
Joo ja turha on sanoa, että en osaa säätää tuota.
Säädetty on alkuperäisillä ohjeilla ja vaikka mitä muutakin kombinaatiota on kokeiltu.
Kaikissa muissa autoissani oon kyl nää saanut pitämään hyvin, mutta tää 70 on joku ihme välimalli käsijarrultaan.