Eilen vihdoin aikaa rauhassaa perehtyä asiaan edes muutama tunti.
- Imm johto pois, niin käynti parani huomattavasti. Mitähän tarkoittaa?
- tyhjäkäyntiluisti pöydälle, putsaus crc, herkästi liikkuu, mutta ei muutosta
- imusarjasta johonkin tötsään (kannen päällä) lähtevä letku oli halki. Uusi letku ja maantiekierroksilla ajelee upeesti. Vastaa kaasuun hyvin, paitsi edelleenkään tyhjäkäynti ei toimi.
Siis starttaa laakista, mutta sammuu hetimiten, jos kone kylmä. Täytyy jalalla ruokkia, ettei sammu.
Lämpimänä meinaa sammua esim. liikennevaloihin, mutta "ohjaus painaa kaaasua", niin pysyy hikisesti ravistaen käynnissä.
Ompahan tullut opiskeltua "sähköautoa". Jos näistä tiedoista joku osais keksiä jotan, niin kiitokset tähänastisista ja tulevista neuvoista.
Lisäys: Imusarjasta"johonkin tötsään"...eli on siis paineensäädin. Öhöm, on tullut opiskeltua. Letkun uusimisella häipyi kaikki muut vikakoodit paitsi 1-1-3, eli lamda-anturi. Onko nyt selvästi siinä vika vai voiko olla kuitenkin joku muu?