Nyt on testattu käytännössä Saksan autobaanoilla, mitä tuo päivitys teki.
Viime kesänä vakiolaitteella sain parhaimmillaan 235 huippuja, nyt meni 254 navigaattorin mukaan (mittari hiukan yli 260). Lisääkin vauhtia olisi tullut, mutta liikennettä taas, joten piti jarrutella. Kiihtyminen oli tosin niin verkkaista, että oman arvauksen mukaan 255-257 olisi jäänyt tasaisella parhaaksi.
Yhtä lukuunottamatta ei ainuttakaan autoa mennyt kiihdytyksissä ohi, tämä yksi oli Audi R8

. Varsinkin BMW:t ovat hanakoita "kurkkimaan" vuoron perään eri puolilta (valojen vilkuttelu on nykyään kiellettyä), kun joku hitaampi on edessä. Sitten kun hitaampi poistui edestä ja itse pääsin painamaan kaasun pohjaan, niin välimatka takana tulevaan alkoi vain pikkuhiljaa kasvaa.
Suurin ongelma liikenteessä oli a) tietyöt ja b) säät. Keski-ja Pohjois-Saksassa satoi käytännössä koko ajan, lämpötilan ollessa 13 astetta. Aja siinä sitten... Etelämmässä sentään onnistui, kun ei satanut koko aikaa. Läntisemmässä Saksassa oli lisäksi noin puolet omalle kohdalle sattuneista baanoista tietyön alla: Kavennetut kaistat ja rajoitus 60-80 km/h.
Kaiken kaikkiaan jo nyt, parin kuukauden aikana, tuo päivitys on antanut vähintäänkin hintansa edestä positiivista tulosta.
