Haaveeni oli löytää käyttöautoon sellainen ratkaisu jonka katsastusmieskin hyväksyisi

. Ymmärrettävästi se voi olla hankalaa.
Remmiahdin kuulostaa aika järeältä vaihtoehdolta. Kompuraa järkeilin itse sellaisena, että sen voisi ottaa pois päältä kun turbo tulee mukaan - tarvittaisi vain joku osaava ohjelmoimaan kierrosluvun mukaan kompura kiinni.
Toi Henkan viritetty turbo on tosi mielenkiintoisen kuuloinen vaihtoehto joskin hinta on varmaan myös aika kova. Tunteeko joku pääkaupunkiseudulta järkevän hintaista turbopajaa?
ERG:lle ei ole tehty mitään fyysistä, mutta psyykkistä apua ohjauksen puolelta on annettu. Eli kun kolvasivat moottorin ohjauksen uusiksi ottivat sen ainakin osin pois.
Saako MAP-anturista kuvaa. Mä en tiedä mitä lähtisin kairaamaan.

Kiitoksia vinkeistä.