Proturbo  Autodiagnoosi

Uusi XC90 (2016 ->)

  • 1884 Vastauksia
  • 303588 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 10015
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #420 : 27.05.2015, 20:26:29 »
Näemmä myyty jo vaikka eilen vasta ilmoitus tuli. Joo perus Inscription varusteet taitaa vaan olla. Jollain räikeällä värillä auto olisi näyttävä. Vaikka joku kirkkaan oranssi, joka hieman muuttaa väriä auringon valon mukaan. Luultavasti itse kuitenkin tilaisin sinisenä, mustana tai hiilen harmaana ja musta/ruskea sisustus.
musta sopii tuohon ja sisusta pitäisi olla se reijitetty nahka :).
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD

Poissa el_ucca

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #421 : 27.05.2015, 21:37:04 »
Näemmä myyty jo vaikka eilen vasta ilmoitus tuli. Joo perus Inscription varusteet taitaa vaan olla. Jollain räikeällä värillä auto olisi näyttävä. Vaikka joku kirkkaan oranssi, joka hieman muuttaa väriä auringon valon mukaan. Luultavasti itse kuitenkin tilaisin sinisenä, mustana tai hiilen harmaana ja musta/ruskea sisustus.

Tuo R-Design sininen mattahan on pirun komea, mutta mattavärit taitaa olla pirullisia pitää hyvänä, ellei jopa mahdottomia? Bursting Blue taitaa olla tuon värin nimi.

« Viimeksi muokattu: 27.05.2015, 21:57:08 kirjoittanut el_ucca »

Poissa v-femtio

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 351
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #422 : 27.05.2015, 21:55:19 »
vähän tylsän näköinen kuvissa, mutta auto on aika perus suomiauto, ei ole pahemmin erikoisia lisävarusteita laitettu.

Mitäs mielenkiintoista pitäisi olla? Väri lienee pitkälti makuasia. Musta nahka tietysti on aika tylsä mutta kestää aikaa ja käyttöä enemmän kuin vaaleat ja varsinkin ne kohtuu järkyttävät musta-keltainen yhdistelmät mitä oli joku vuosi sitten. :D

Poissa Leo

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 935
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #423 : 27.05.2015, 22:00:22 »
Tuo R-Design sininen mattahan on pirun komea, mutta mattavärit taitaa olla pirullisia pitää hyvänä, ellei jopa mahdottomia? Bursting Blue taitaa olla tuon värin nimi.

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Tuo väri on vaan tarroilla toteutettu niin ei ole ikuinen. Näin ainakin käsitin jostain videosta  :o Tosin suojaa ainakin alkuperäistä maalia mikä on alla. Toivottavasti kuitenkin nähdään tuon värisiäkin liikenteessä.
Toyota Yaris T-Sport 2005 Flexfuel
Ex: Volvo V70 T6 AWD 2009, Volvo V50 1.6D Drive 2011, Volvo 940 B230FT aut. -97, Volvo V40 1.8 ph 1.5 -00

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 10015
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #424 : 27.05.2015, 22:21:29 »
Mitäs mielenkiintoista pitäisi olla? Väri lienee pitkälti makuasia. Musta nahka tietysti on aika tylsä mutta kestää aikaa ja käyttöä enemmän kuin vaaleat ja varsinkin ne kohtuu järkyttävät musta-keltainen yhdistelmät mitä oli joku vuosi sitten. :D
mustaakin sisustaa tuohon saisi hienompaa. Sportti sisustaa tai vaihtoehtoisesti mukavaa tuuletettua sekä hierovaa.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD

Poissa Niko_S

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2635
  • Soittakaa Finlandia!
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #425 : 30.05.2015, 21:17:07 »
Pätevän näköinen ja oloinen vehje tämä mk2. on, tosin en ole itse käynyt kokemassa.
Mitä nyt olen käynyt läpi arvioita yms. niin vaikuttaa oikein hyvältä.

Omalla palkkatasolla ei tällä hetkellä ole varaa edes unelmoida ostamisesta.  :(

Mutta jos olisi, niin sitten T8.
Tosin latauspaikkoja on vasta muutamia omalla alueellani, niin T6 olisi toinen vaihtoehto.

Lottovoittoa odotellessa...
745 SE 1992 Bendix Regina RE85 Edition
245 SE Polar 1992 Lintta / Vinterbil
854 vm. 1996

Poissa völvöxc60

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4256
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #426 : 30.05.2015, 21:20:07 »
Pätevän näköinen ja oloinen vehje tämä mk2. on, tosin en ole itse käynyt kokemassa.
Mitä nyt olen käynyt läpi arvioita yms. niin vaikuttaa oikein hyvältä.

Omalla palkkatasolla ei tällä hetkellä ole varaa edes unelmoida ostamisesta.  :(

Mutta jos olisi, niin sitten T8.
Tosin latauspaikkoja on vasta muutamia omalla alueellani, niin T6 olisi toinen vaihtoehto.

Lottovoittoa odotellessa...
Hybridi tuo on joten lataus onnistuu ihan kotonakin nopeasti ;)
XC40 D3 R-Design autom.

Poissa Niko_S

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2635
  • Soittakaa Finlandia!
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #427 : 30.05.2015, 21:22:56 »
Hybridi tuo on joten lataus onnistuu ihan kotonakin nopeasti ;)

Kyllä. Meinasin vaan jos tarvitsisi vaikka työpäivän aikana jostain syystä latailla akkuja.
745 SE 1992 Bendix Regina RE85 Edition
245 SE Polar 1992 Lintta / Vinterbil
854 vm. 1996

Poissa Ristus

  • Kaksonen Jr. - Teiden ritari
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7992
  • Mörkö
    • Kotisivut
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #428 : 31.05.2015, 12:49:01 »
Kyllä. Meinasin vaan jos tarvitsisi vaikka työpäivän aikana jostain syystä latailla akkuja.
jos ei ole akuissa hönkää tuohan on sitten sen aikaa vaan T6 FWD ;)
855 2.5 10V -96 man, V40 T4 -98 man, V70 2.4T -02 man ja XC90 -04 D5 AWD geartronic

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 10015
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #429 : 31.05.2015, 13:46:50 »
jos ei ole akuissa hönkää tuohan on sitten sen aikaa vaan T6 FWD ;)
ja latataahan se niitä akkuja esim. Moottorijarrutuksessa.

En nyt muista mitkä on volvoissa latausajat, mutta ainakin V60 D6 mallia pystyy latasa normi töpselistäkin jossa on 10A sulake. Taisi oola että tyhjästä täyteen pienimmällä viralla menee 8h. Silloin pelkällä sähköllä ajais about 40km.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1228
  • Käytännöllisyys ennen muotoilua.
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #430 : 31.05.2015, 13:58:24 »
Itse ehkä ostaisin T6:sen, jos tuollainen pitäisi ja voisi ostaa, lehtijousella tietty. Hybridissä miettii tietysti akkujen kestoa. Joku sähköauto oli minkä akuille luvataan 5 vuotta käyttöikää, sellainen ei oikein innosta. Ehkä Volvolla on enemmän panostettu kestävyyteen jo merkin perinteidenkin vuoksi.

Ja myönnän kyllä, että jos olisi aikomus hankkia about 100 000 euron luksusmaasturi niin ei T6-mallista pitäisi puuttua kahta sylinteriä. Luulisi tuossa hintaluokassa sillä olevan vielä merkitystäkin. Kilpailijat kuitenkin tarjoavat isompaakin konetta.  Mitä on arvosteluja lukenut/katsonut niin kyllä neloskonetta on moitittu karkeasta äänimaailmasta verrattuna vitoseen ja kutoseen, kasin hörinästä puhumattakaan. Ja käykö se niin tasaisesti vaikka olisikin akselia. Pirteänä on kuitenkin pidetty isossakin autossa.

Mutta täytyy joskus tyypittää tämä ja fiilistellä sitten. Enpä ole koskaan ajanut ekaa koppaakaan, kyllähän sekin pitäisi joskus testata...
« Viimeksi muokattu: 31.05.2015, 14:00:59 kirjoittanut Dave »

a car you can believe in

Poissa Leo

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 935
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #431 : 01.06.2015, 10:46:32 »
Oulun Wetterillä ainakin jo yksi XC90 D5 Inscription esillä :)
Toyota Yaris T-Sport 2005 Flexfuel
Ex: Volvo V70 T6 AWD 2009, Volvo V50 1.6D Drive 2011, Volvo 940 B230FT aut. -97, Volvo V40 1.8 ph 1.5 -00

Poissa hagenhammer

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 141
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #432 : 01.06.2015, 11:47:24 »
jos ei ole akuissa hönkää tuohan on sitten sen aikaa vaan T6 FWD ;)

Eikai sitä tarvitse etuvedolla ajaa vaikka akut ois loppu  ;) ISG generaattorissa riittää hönkä lukittavaan nelivetoon(moodiin) jolloi akut kytketään välistä pois.

Poissa hagenhammer

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 141
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #433 : 01.06.2015, 11:50:59 »
Ja myönnän kyllä, että jos olisi aikomus hankkia about 100 000 euron luksusmaasturi niin ei T6-mallista pitäisi puuttua kahta sylinteriä. Luulisi tuossa hintaluokassa sillä olevan vielä merkitystäkin. Kilpailijat kuitenkin tarjoavat isompaakin konetta.  Mitä on arvosteluja lukenut/katsonut niin kyllä neloskonetta on moitittu karkeasta äänimaailmasta verrattuna vitoseen ja kutoseen, kasin hörinästä puhumattakaan. Ja käykö se niin tasaisesti vaikka olisikin akselia. Pirteänä on kuitenkin pidetty isossakin autossa.

Nää nyt on makujuttuja niin ei siitä mutta rupesin miettimään minkä Luxus maasturin saa oikeasti siihen 100t€ hintaan jollain varusteilla(en nyts iis laske XC60, X3, Q3+5 yms Tiguan luokkaa isoon luksukseen)? Uusi Q7 tais olla 97t€(toimarit+talvet=100t€) alkaen , ja 100t€ D5 XC90 on melkoeripeli varustelulla mutta tuotteena aivan erilainen tietnkin kanssa.

Paikalla TPK1980

  • Pyykkääjä
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: -4021
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Uusi XC90
« Vastaus #434 : 01.06.2015, 12:33:36 »
Nää nyt on makujuttuja niin ei siitä mutta rupesin miettimään minkä Luxus maasturin saa oikeasti siihen 100t€ hintaan jollain varusteilla(en nyts iis laske XC60, X3, Q3+5 yms Tiguan luokkaa isoon luksukseen)? Uusi Q7 tais olla 97t€(toimarit+talvet=100t€) alkaen , ja 100t€ D5 XC90 on melkoeripeli varustelulla mutta tuotteena aivan erilainen tietnkin kanssa.
Hinnat alkaen Q7 3.0TDI ~96k€, Business ~99k€ silloin tulee jo ilmajousitus yms.
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

 

Proturbo  Autodiagnoosi