Onhan tuolla kulutuksella väliä vaikkei se tärkein asia ole. Jos olisi, niin varmaan ajasin pikkudieselillä, ja jos ei mitään väliä, ajasin V8:lla

Alunperin en edes ollut kiinnostunut XC90:stä liian isona ja kalliina autona. Vaan kun satuin vertailemaan All-In-One hinnoittelua, niin huomasin että kiitos Volvon hyvän jälleenmyyntihinnan, XC90:n kk hinta jäi samalle tasolle kuin alunperin harkitsemani Discovery Sportin. Ja kun arvioin että T8:lla pystyn ajamaan noin 25% ajoistani sähköllä niin käyttökulutkin jäisivät samalle tasolle ja se ratkaisi kaupan Volvon eduksi.
Vaan niin koukuttavaa tuo sähköllä säästäminen on että PURE-moodilla pyrkii ajamaan mahdollisimman paljon eikä POWER-modea ole tullut käytettyä kuin pari kertaa. Samoin tulee suunniteltua asioinnit niin että parkkipaikalla saisi ladattua akut pysäköinnin aikana, mieluiten ilmaiseksi.