Spotifytä tulee kuunneltua CarPlayn kautta kun en ole saanut hankittua omaa korttia autoon. Ajan paljon (yli 60 tkm/a) joten Siri toimii minulle "sihteerinä". Tulee vastattua tekstareihin, Whatsapp-viesteihin, jopa maileihin Sirin kautta. En tiedä toimiiko ilman appsia pelkän BT:n kautta rattinapista, mutta eipä tarvi "räpeltää" puhelinta erikseen? Tuo langallisuus tietty harmi mutta ei ole haitannut, koska tulee ladattua puhelinta samalla. Toki langaton versio latauksineen olisi parempi. Lisäksi CarPlayn kautta kalenterissa olevat tapaamiset "löytävät tiensä" suoraan karttasovellukseen, joka ihan kätevää ;-)
Kiitos. Minä arvioin tuon kilometrimäärän tulevan kolmessa vuodessa.

Meillä tämä toimii pääsääntöisesti perheen kuljettimena, joten viestien sanelut yms. eivät liene tarpeen. Auton wifi-hotapottiin ajattelin liittymän laittaa ja spotifyn toimimaan suoraan sensuksesta Siri ei ole myöskään oikein tullut toimeen minun ääntämiseni kanssa, joten vähälle jäänyt senkin käyttö. Taitaa jäädä CarPlay ruksimatta.
Renkaista olikin aiemmin keskustelua ja tällä hetkellä tilauksessa 2 x 20”. Nykyisessä Q7:ssa on ollut 22” (265/35) ja niin isoja ei tähän tule. 21” olisivat kiinnostaneet, mutta RD:ssa nämä eivät olleet valittavissa. Ennen Q7:aan siirtymistä olin talvirenkaiden osalta vannoutunut kitkamies, mutta iso auto vaati mielestäni nastat. Mitenkäs XC90:n kanssa, meneekö porukka kitkoilla vai nastoilla?