Juu elikkä vanha volvo saatiin laillaan ajokuntoo ajoinkin sillä muutaman kilometrin säätöjä hakiessa, toimi jo kohtalaisen kivasti

kunnes ahdoille noustessa kuulu vähän samanlainen ääni kun ahtoputki oisi pamahtanut irti, tämän jälkeen kone rupes rötäämään eikä ahtomittari mennyt edes alipaineelle kun muutaman millin mittaria katsoessa

jonka jälkeen tuli mieleen että joku tulppa pimeeks, sytkäosissa ei kuitenkaan ilmennyt vikaa, vehkeet parkkiin ja pää painoksissa sisälle.. joktkut maalaili jo piruja seinille että mukissa reikä tai renkaita poikki?? no tuli sitten moottorikelkka myytyä jonka seurauksena pihaan saapui juuri leimattu 240 b200 onkoha se nyt k, joten valkoinen EJV pääsee luovuttamaan elimensä tähän koppaan

hommat aloitettiin heti hestec jne sähköt pois ejv:stä ja sitten koneen kimppuun, purku onnistui hyvin hattua nostaessa tuli ne manaukset mieleen ehkä vähän jopa pelotti mikä on näkymä kun kansi saadaan pois.. no siellähän ei näkynyt mitään poikkeavaa, sylinterit hyvässä kunnossa ei naarmuja eikä muutakaan poikkeavaa huohhh, pikku sormella tuntuva pykälä sylintereiden yläpäässä joka vähän tummunut, mutta tämähän on normaalia kun kyseessä ei uusi lohko. Kansipahvikin oli kuin uusi

tästä jatketaan ja puretaan kone ja kasataan sitten uusilla osilla, alakerran laakerit h veivit jne. Kunhan saa männät irti niin tietää rengastaako vain uusiks vai meneekö koko männät uusiks, aika näyttää

kansi oli siistissä kunnossa.. huomenna alkaa vapaat jospa sitä sais pannuhuoneen vapaitten aikaan irti

nyt on taas intoo kun on ajokuntonen volvo alla saa konetta ropailla ihan rauhassa

sain kaverin houkuteltua mukaan projektiin niin pääsee lämmään talliin talveks
