Futurez  Kulkukoira

Auto hukassa

• 38 Vastauksia
  • 12658 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa arska1

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Auto hukassa
« Vastaus #15 : 07.05.2011, 20:49:54 »
Melkoisia eroja on joo mutta kyseisen kunnan alueellakin on kuulemma pitkääkin seissyt autoja, noh saa nähdä millanen show tästä vielä syntyy.

Poissa arska1

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 07.05.2011, 20:52:47 »
Aloitus viestissä luki että auto oli humppilassa maantien varressa, en ottanut kantaa siihen miten helsingin keskustassa toimitaan, vai otinko?

Volvo TDI

• Vieras
« Vastaus #17 : 07.05.2011, 21:07:25 »
Mitäs sitten tehdään jos autoa ei voi työntää? ::)

Poissa Live

• Aluevalvoja markkinapaikka
  • Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #18 : 07.05.2011, 21:19:28 »
Sitä varten on kunnan hakijat ,sitä ennen siirtomääräys jos pikaista tarvetta niin ne haetaan heti.
Jos omistaja ei halua autoaan niin se huutokaupataan ...
Just puolituntia sitten kävin ottamassa yhdestä autosta rekkarin tiedot jossa siirtolappu ikkunassa ,ollut noin pari viikkoa tienvarressa.
Olihan viime vuonna hakeneet Tampereella yksityiseltä parkkipaikalta romuttamon ukot kilvissä olevan auton ja vieneet laanilleen aika hanakoita hakemaan.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2011, 21:22:51 kirjoittanut Live »

Poissa adrock

• Grand Luxe Touring
    • That´s me!
« Vastaus #19 : 07.05.2011, 21:32:39 »
Mitäs sitten tehdään jos autoa ei voi työntää? ::)

No se nyt on varmaan aivan sama  *tumppuun->

Hyvä kun joku näki kuitenkin sen hinausauton. Tietty ei varmaan ole näyttänyt pimeeltä hommalta, niin ei tule katsottua tarkemmin firmaa, rekkaria tai mitään.
Toivottavasti auto löytyy!
...Mitenhän, kuumottaakohan sitä paikallista valkoisen auton omistajaa...  ::)

Volvo TDI

• Vieras
« Vastaus #20 : 07.05.2011, 21:54:53 »
Ihan oikeesti näitä sattuu aika paljon. Suomessa häviää tuhansia autoja joka vuosi. Muistelen että olis joskus jossain lehdessä ollut artikkeli jossa oli juttua siitä kun hylättyjä tai pitkään seisoneita autoja katoaa jäljettömiin. Tosin tämä ei ollut hylätty vaikka joku korjasi sen parempaan talteen.

Poissa adrock

• Grand Luxe Touring
    • That´s me!
« Vastaus #21 : 07.05.2011, 22:11:43 »
Härskiä on kyllä touhu. Jos ei viedä niin pikkupojat kivittää ikkunat. Jälkeenpäin on aina helppo, mutta GPS tracker olisi kova sana...

Poissa arska1

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #22 : 07.05.2011, 23:56:01 »
ymmärrän kyllä jos auto olisi seissyt useamman päivän siinnä, otta ei edes vuorokautta. Toivottavasti saadaan edes hiukan kuumotusta aikaan kyseiseen ihmiseen. Ei kuitenkaan minun mielestä ollut edes pahassa paikassa. Toivottavasti löytyy jostain, ehjänänä, tai siis samassa kunnossa missä sinne jäikin.

Poissa motocykler

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #23 : 08.05.2011, 10:52:28 »
Tutulle oli käynyt silleen, että oli autosta jakoremmi napsahtanu kesken ajon poikki, auto jäi tien varteen ja taksilla kotiin. Seuraavana päivänä oli sitten soittanu romu-ukolle, että käy hakemassa auton paalattavaksi kun sen arvo ei ollut kuin satasia.

Romu-ukko oli soitellut sitten iltapäivällä että nyt ois punanen jetta lavalla ja asia ois kunnossa. Tää tuttu oli sitten sanonut sille romuäijälle, että eihän se mun auto punanen oo vaan vihreä  ;D

Oli romu äijä tuumannu että "jaaha, tais mun työpäivä olla sitten tässä" Oli jonkun marjastajan auton nostanu kyytiin ja lytänny samalla sen.
Volvo v70 d5 -07, 855 t5 -95

Poissa arska1

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #24 : 09.05.2011, 18:59:22 »
Auto löytyi, tielaitoksen heppu oli tilannut hinauksen kun pinnapultteja ei kuulemma kukaan tienlaidassa vaihda. Noh kaikki hyvin kuitenkin auto tallessa.

Poissa Turbo 242

• Global Moderator
  • Polestar
  • *
  • Teiden tukko
« Vastaus #25 : 09.05.2011, 19:05:05 »
Auto löytyi, tielaitoksen heppu oli tilannut hinauksen kun pinnapultteja ei kuulemma kukaan tienlaidassa vaihda. Noh kaikki hyvin kuitenkin auto tallessa.

Hinauksesta ei varmaan tartte maksaa mitään kun joku hätähousu oli toiminu omin nokkineen?
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa arska1

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #26 : 09.05.2011, 19:30:06 »
kyllä tuon joutuu maksamaan ei tuo sen hinaajan vika ollut teki työtä käskettyä.

Poissa miksu01

• Grand Luxe Touring
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
« Vastaus #27 : 16.07.2011, 08:04:38 »
Mulla seiso kerran auto monta kuukautta, taloyhtiön parkkipaikalla (kansivian vuoksi).
No mulle soitti joku ulkomaalainen että haluanko myydä auton, sanoin että en ole myymässä.

No sitten kaveri soitti mulle ja kysy että oleks sä myymässä sun auton (toyota corolla gti), sanoin että en kuinka niin?
No ku sitä on hinausauto hakemassa, mä olin hiukan että wtf..
No menin parkkipaikalle ni siellä oli ulkomaalaiset laittamassa mun autoa hinausauton kyytiin..
Sit ärähdin että vit.uks te mun autoa mihinkään vie et soitan poliisit.
No ne rupes selittää että oli vahingossa väärä auto... just joo, jotkut on kyllä niin röyhkeitä :)
Kyllä hiukan ois ottanu päähän jos ois noin 1500e arvoinen gti-corolla menny afrikkaan.
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa skebazu

• Grand Luxe Touring
« Vastaus #28 : 16.07.2011, 09:12:59 »
no hyvä että auto löytyi, oli mielenkiintoinen topic, gps trackereistä tuli mieleen että minkäköhän laisia niitä on tarjolla, ja vaativatkohan sim kortin, no prepaidhan kävisi kans, että periaatteessa ilmainen ylläpito.

joku kännykkä missä on softa kuten uusissa iphoneissa "find my iphone" tai joku vastaava, siihen prepaid ja jatkuva lataus päällä ja johonkin kojelaudan alle vaan piiloon.  :o

onkohan kenelläkään täältä jonkinlaista käytössä ?

Kyllä hiukan ois ottanu päähän jos ois noin 1500e arvoinen gti-corolla menny afrikkaan.

no en mä nyt tiedä  :2funny:

olisit päässy ilman hävitysmaksuja romusta eroon  ::)
« Viimeksi muokattu: 16.07.2011, 09:14:42 kirjoittanut skebazu »

Poissa miksu01

• Grand Luxe Touring
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
« Vastaus #29 : 16.07.2011, 11:58:54 »
no hyvä että auto löytyi, oli mielenkiintoinen topic, gps trackereistä tuli mieleen että minkäköhän laisia niitä on tarjolla, ja vaativatkohan sim kortin, no prepaidhan kävisi kans, että periaatteessa ilmainen ylläpito.

joku kännykkä missä on softa kuten uusissa iphoneissa "find my iphone" tai joku vastaava, siihen prepaid ja jatkuva lataus päällä ja johonkin kojelaudan alle vaan piiloon.  :o

onkohan kenelläkään täältä jonkinlaista käytössä ?

no en mä nyt tiedä  :2funny:

olisit päässy ilman hävitysmaksuja romusta eroon  ::)

No se on kyllä totta :D
Mutta oisin jääny tappiolle, nyt ku ajelee volvolla ni ei tuu kansi ongelmia :)
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Elekma  Autoracing