Napsautin vauhtipyörän irti. En muistanutkaan miten painava tuo on. Huomenna jos pari kiloa sorvais painoa veks. Uudet painelaakeri ja levy tulivat jo. Vielä en tilannut uutta SRE-asetelmaa. Vähän kyllä teräsvauhtiskin kutkuttelis, mutta pysyköön kukkaron nyörit vielä kiinni, jollei mitään hiushalkeamia valupyörästä löydy.
Ahtimen irroitin ja toisen ylimääräisen poimin hallilta. Jos huomenna vierailis sitten Fin-Turbolla. Eiks se olis hyvä diili jos kaks pientä vaihtuis yhteen isoon?
Maalaus tai lähinnä pohjatyöurakka alkanee näillä näkymin keskiviikkona. Toteutetaan nyt sitten kaikki kotikutoisessa kammiossa.
Pakosarjakin menee uusiin puihin kuten arvelinkin. Tulis aivan liian ahdasta vakiovalusarjalla. Monessakin mielessä.
Jos joku tavoitteita miettii, niin ne nyt ei kummoiset ole. Itseasiassa hieman down greidataan eli jos 34hv sais lisää, niin vääntö rajautuu tosiaan puolestaan noin 100nm alaspäin. Vetäviä kierroksia jos saisi noin 1500rpm lisää niin suorituskyky todennäköisesti paranee. Toivottavasti näillä muutoksilla saisi pakopaineet ja lämmöt järkevämpään suuntaan.
Määrä olla valmis viimeistään kun saan ajokortin takaisin eli todennäköisesti ensi vuoden puolella.