Elekma  Autoracing

LH 2.4:n säätäminen

  • 1091 Vastauksia
  • 246882 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2087
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1065 : 20.07.2019, 00:01:44 »
Joo, tinakone hukkasi 70 Nm vääntöä liian suureen ennakkoon. Mutta ei nakuttanut.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Arzi95

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1066 : 20.07.2019, 09:21:01 »
Osaakos joku viisaammista neuvoa miten tuosta ezk:sta säädetään ennakoita yms? Nyt siis ajettiin ihan bensalla (98) ja ezk:ssa on tonin lastu ja sitten tuo buchkan hukkis kortti.
Ei viittis montaa kertaa tuota nahkaa vaihella oman hölmöyden takia :D

EDIT:
Miten muuten kun nyt on tuo lastu, joka siis ilmeisesti on 16 tappisen sytkä jossa ei ole nakurikastusta jos nyt oon oikein ymmärtäny? Niin miten jos laittasin ihan vakiolastun (tietääkö joku mistä sais? tulossa prommeri et voin polttaa lastun ite.)
Ja sitten tekis tuon ezk:n ennakko modin 3astetta ennakkoa. (pinnejä maadottamalla)
Ja vielä kaveriksi sitten Mikanin esittelemän nakuledin

Onko tuolla toiveitakaan saaha toimimaan ilman ezk:n muokkausta jos vaan seokset siis pysyy kunnossa?   ???
« Viimeksi muokattu: 22.07.2019, 22:04:12 kirjoittanut Arzi95 »

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4499
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1067 : 22.07.2019, 23:50:32 »
Kyllä jetronic infosta haeskelisin ihan suosiolla xdf tiedostot ja tekisin siihen jonkun fiksumman kun vakiolastu. Kartan muoto vakiolastussa on todella outo kun sytkäennakko nousee terävästi siihen 4500rpm asti ja sitten jää staattisesti samaan rajottajaan asti.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Arzi95

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1068 : 23.07.2019, 07:58:53 »
Mitenkäs sitä syttyy säädellään? Siis tietysti ostrich kiinni ja samalla tavalla xdf auki ja tukimaan, mutta siis mitä ja mihin suuntaan ?
Anteeksi hivenen vajaat kysymykset, vasta eka auto mitä rupesin "virittämään" :D

Poissa Temmi

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1069 : 06.08.2019, 12:27:00 »
Entiedä onko oikea alue kysyä, mutta kysytääs silti. Onko kukaan käyttänyt tätä immiä vinokoneessa? Vai kannattaako suosiolla vain purkaa ja ottaa käytössä olevasta alkuperäisestä -016 immistä sisuskalut tuon immin putkeen?
https://shop.klracing.se/sv/artiklar/luftmassematare-960-012-.html

Poissa Notn4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1070 : 07.08.2019, 00:33:21 »
Entiedä onko oikea alue kysyä, mutta kysytääs silti. Onko kukaan käyttänyt tätä immiä vinokoneessa? Vai kannattaako suosiolla vain purkaa ja ottaa käytössä olevasta alkuperäisestä -016 immistä sisuskalut tuon immin putkeen?
https://shop.klracing.se/sv/artiklar/luftmassematare-960-012-.html

Eikös tuo ole juuri se 012 IMMu mitä kaikki käyttävät vinokoneen virityksessä? Tuo hinta vaan sen verran matala että tuskin aito Bosch.

Voihan sitä hommata juuri tuo KLän 012 ja jos on kopio ja hajoaa niin siitähän sit saa sen 3" rungon mihin heittää omat 016 aivot.

Paikalla puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2333
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1071 : 07.08.2019, 18:09:35 »
Kopio immuhan tuo. Halvemmalla pääsee kun tilaa ebaysta. Se A8 audin immu swappi ois mielenkiintonen kyllä.
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2087
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1072 : 07.08.2019, 18:57:02 »
Kopio immuhan tuo. Halvemmalla pääsee kun tilaa ebaysta. Se A8 audin immu swappi ois mielenkiintonen kyllä.
Sen datalehti on suojattu, joten pikkuisen saa iteroida arvoja.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Paikalla puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2333
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1073 : 07.08.2019, 19:51:55 »
Sen datalehti on suojattu, joten pikkuisen saa iteroida arvoja.

Mikä immu se edes on, mitään numeroa sille?  :)
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2087
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1074 : 07.08.2019, 20:16:18 »
Mikä immu se edes on, mitään numeroa sille?  :)

Voin katsoa kun jahka menen töihin. Mut 80 mm. Semmoisesta eestiläisestä maasikaan törmänneestä V8 Audista. On siinä Audin ja Boschin numerot mutta Boschin syväkurkku ei päässyt edes katsomaan arvoja.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Paikalla puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2333
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1075 : 17.08.2019, 11:31:17 »
Voin katsoa kun jahka menen töihin. Mut 80 mm. Semmoisesta eestiläisestä maasikaan törmänneestä V8 Audista. On siinä Audin ja Boschin numerot mutta Boschin syväkurkku ei päässyt edes katsomaan arvoja.

Juu ei mitää paniikkia, mielenkiinnosta vaan joku ratkasu 016 isompaan. 012 kun ei oikeastaan enään ole... Hölmö vaihtaa pikku viri b230ft ruisku yhden immun takia.
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3214
  • 195hv/406Nm
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1076 : 26.08.2019, 03:08:23 »
Työnsin ainoon tontilta löytyvän -012 imm kiinni kun fefe alko vittuilemaan  :-\ Ei se kyllä seurannu mitenkään loogiikisesti kaasun käyttöä. Hyvää korvaajaa odotellessa kun ei noita immuja uusia saa käytetytkin on kohta kiven alla  :-\

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2087
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1077 : 26.08.2019, 13:15:16 »
Ecumasterilla on purkki jolla lmmu korvataan map anturilla.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Paikalla puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2333
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1078 : 27.08.2019, 15:59:27 »
Ecumasterilla on purkki jolla lmmu korvataan map anturilla.

Väittävät vielä että toimisi hyvin. Ainoa ongelma tosin kuinka paljon järkeä enään käyttää lh:ta koko kuviossa sitten...
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1079 : 27.08.2019, 16:21:14 »
Väittävät vielä että toimisi hyvin. Ainoa ongelma tosin kuinka paljon järkeä enään käyttää lh:ta koko kuviossa sitten...

Oon miettiny samaa, uus plus -malli maksaa suomessa about yhtäpaljon kuin atecu (tosin silti halvempi kuin uus iso maf) :-[
Ja jos oikein kyseistä purkkia oon tajunnu niin silti pitäis vähän aikaa olla järissään oleva maf että saa ajettua ne vastaavat emulointikartat  ;D

 

TamCar  KKD Motorsport