Joululahjapakettini vuonna 2014 tuli Sparetolta, ja tuollaisia siellä oli (lähinnä 807:aan):

Mm. tuommoisilla koodeilla:
BDA595 - Carrier, brake caliper 14.47 e
BDA596 - Carrier, brake caliper 14.47 e
BDA588 - Carrier, brake caliper 11.66 e x2
D02519 - Piston, brake caliper 4.14 e x2
D41104C - Repair Kit, brake caliper 8.49 x2
1 457 432 200 - Air Filter 5.26 e
813.036 - Seal, oil drain plug; Seal 0.14 e x10
331.550 - Gasket, rocker cover 5.16 e
09.8003.10 - Brake Disc 37.07 e x2
PFK425 - Accessory Kit, disc brake pads 7.40 e
0 986 424 789 - Brake Pad Set, disc brake 39.73 e
PHB444 - Brake Hose 8.36 e x2
PHA319 - Brake Hose 6.72 e x2
BHS266 - Brake Caliper 30.39 e
BHS265 - Brake Caliper 30.39 e
1 987 432 357 - Filter, interior air 11.02 e
Muita osia, jotka odottelivat asennusta vielä 2015 vuodenvaihteessa:
Motonet: 59-0215 MOBIL ATF 1l synteettinen 16.90 e
RajaMarket: TB DIAMOND 5w-40 4l + 1l 27.90 + 8.90 e
Topautoosat: 8847018 Korjaussarja, jarrusatula x2 16.72 e
Topautoosat: CUK 4179 Suodatin, sisäilma 11.72 e
Alvadi AL84938 Moottorin pohjamuovi (PEUGEOT 807 (E_), year: 07.2002 - 44.18 e
Ebay: Tarrat "Peugeot wheel centre decal stickers X 4 Chrome 205 206 207 306 307 406 107 GTI
( 191262310242 )" 9.65 e
Ebay: Lämpöanturi "Bosch 0986280404 ,0 986 280 404 Coolant Temperature Sensor M12x1.5 9636777180 (191346564205)" 28.43 e
Ja sitten tuoreempia huoltomerkintöjä 807:aan:
8.1.2015, 222659 km. Laturi, flektin vastus, moniurahihna+kiristin+ohjuri. 214.20e
Mikä olisikaan sopivampi paikka laturin lakata lataamasta kuin vrcf-miitti Lappeenrannan Prismalla. Saatoin kyseisessä tilaisuudessa mainita jotain vähemmän painokelpoista ranskalaisista autosähköistä - mutta come on, eikö yli 200k laturille ole ihan ok suoritus. Kerron kyllä sitten kun tähän rapeaan ranskalaiseen tulee muita sähkövikoja tai ruostuu puhki, koska näissähän on kaikissa hirveästi sähkövikoja. Ja ruostuvat puhki

Kyllä pitäisi oppia ostamaan ranskalaisensa vain grilliltä, tai myös Hesburger käy jos on Lappeenrannan Prismalla käymässä. Niin, autohan käynnistyi vielä ja ihan hyvin pääsin kotiinkin, kaikki valot vaan pimeäksi ja puhallin seis. Mikäs siinä kylmässä ja pimeässä oli ajellessa. Baskeri vaan syvemmälle päähän ja kotona sitten punaviiniä lasiin lämmikkeeksi

Ennen kuin eksyn aiheesta lisää: Laturin lisäksi samalla kertaa sain aikaiseksi vaihtaa jo aiemmin hommaamani flektin vastuksen. Paljastui vialliseksi, kun aikaisemmin ajoin testejä PP2000:lla (eli tuo Peugeot'n diagnostiikkaohjelma) - flektin hidas nopeus ei toiminut. Nyt saattaa toimia, en ole varma, en osannut enää ajaa samoja testejä uudestaan... Eipähän ole kone keittänyt ja flektikin todistettavasti pyörii ainakin jollakin nopeudella joskus.
Motonet 13-2356 Laturi PSA 1,4->2,0-16V 90A 149.90e
Spareto:
532 0439 10 - Deflection/Guide Pulley, v-ribbed... 12.02e
534 0022 10 - Tensioner Lever, v-ribbed belt 37.90e
1 987 947 989 - V-Ribbed Belts 14.38e
28.1.2015. Talvivarustuksessa.
No olihan tuon pakkasen kanssa ongelmia. Kaksi kertaa kahtena eri päivänä auto sammahti 6-tien rampissa moottorijarrun jälkeen. Laitoin jätesäkkituuninkia keulaan

. Komean ulkonäön lisäksi viritelmä estää jokseenkin täydellisesti ajoviiman menemisen konehuoneeseen. Eipä tuon tempun jälkeen enää sammuillut, mitä lie mahtoi kiukutella.