Corsan kulutusseurantaa lisää 3 tankkauksen verran:
5,44 - 5,81 - 5,75. Sentään alle kuuden pääsee, mutta vaatii kyllä maltillista kaasupolkimen käyttöä ja pätkäajon välttämistä.
Ajelin tuossa pari kertaa rouvan uudella Corolla 1.8 Hybridillä, ja kyllähän tuo Corsa tuntuu aivan antiikkiselta sen jälkeen... Toki tuo 740 on vielä antiikkisempi, mutta silleen hyvällä tavalla että aina hymyilyttää kun sillä ajelee

Yariksen tosiaan pistin tilaukseen ilman koeajoa, kuskin paikalla sentään kävin istumassa. Ei se nyt huonompi voi olla kuin tuo nykyinen käyttis

Eipä suoraan sanottuna kiinnosta pätkääkään millainen se ohjaustuntuma tai rengasmeteli nyt ovat, tai mitä siellä koeajolla nyt yleensä onkaan tarkoitus pohdiskella... Tärkein asia siinä kuitenkin on kunnossa: Tojon hybridivoimalinja, joka tunnetusti on taloudellinen ja erinomaisen helppo ajettava.
Kuten niin montaa muutakin Toyotan mallia, niin tuota uutta Yaristakin usein moititaan puutteellisesta istuimen reisituesta. Tämä tällaisena sekalaisena havaintona... Itse en ole ikinä missään autossa kiinnittänyt minkäänlaista huomiota mitä reisieni alla on, eli ei minusta kai autotoimittajaksi olisi kun en osaa tuollaista asiaa tunnistaa

Kaikennäköisillä ritsoilla on tullut ajeltua kaikennäköisiä matkoja, ei ole ainakaan toistaiseksi jalat puutuneet tai muitakaan ihmeempiä oireita ollut. Selkänoja jos on tosi lättänä niin sen kyllä huomaa, tai jos joutuu istumaan koko ajan jalat koukussa niin ärsyttäähän se - mutta aina on perille päästy ja siellä perillä ollessa myös autosta ulos
