Tutkikoot pajalla mikä sitä vaivaa, laiskottaa ja en jaksa tuota tutkia sen enempää...
Sen sijaan Micran lämppäriongelmaa olen jaksanut tutkia, nyt sain jo lämpöä tulemaan kabiiniin.
Vesipumppu ei ollut tällä kertaa se varsinainen ongelma, mutta en kehdannut vanhaa laittaa takaisin (uusi on Aisin WPN-063, 23 euroa):

Erittäin ärsyttävässä paikassa. Sentään kaksi viidestä kiinnitysruuvista näkyy, muut sitten sokkona:

Alapuoleltakaan ei pääse sen paremmin käsiksi, mutta siellä se pilkistää:

Hihnat pitäisi uusia, en uskaltanut hommata uusia kun en ollut varma minkäkokoiset tuonne menee. Laitan tähän ylös niin osaan hankkia oikeat:
Vesipumppu+tehostin = 4PK763 (760 motonetin mukaan...)
Laturi = 6PK675 (Nissanin mitäänsanomaton koodi tuolle näyttää olevan 11720 1F700. Varaosatukkurit tarjoavat tuolle pituuksia 673-680 mm)
Kenno paikallaan:

Laitoin mukana tulleen tiivistenauhan kennon ympärille. Yläpäätä lisätiivistin ovitiivistenauhalla, uusi kenno on paljon ohuempi kuin vanha.
Vesipumppuun hihnapyörä, hihnat paikoilleen, nesteet sisään ja kone käyntiin... Jonkin aikaa sai käytellä ja lisäillä nestettä että kurlasi viimeisetkin ilmat pois ja alkoi sisäkenno lämpenemään. Ei näkynyt vuotoja, joten puhallinkotelo paikalleen ja testailemaan => lämpöä tulee... Ei mikään kuuma puhallus mutta sainpa lasit sulateltua.

Seuraavaksi kojelaudan kasausta ja testailemaan tarkeneeko tuolla ihan ajellakin.