Nyt on lohko hoonattu ja alakerta kasassa.
alkuviikosta pitää hommata kytkin ja hakea vauhtipyörä. paljonkohan tuo pitää toi 230 turbon 228mm kytkin? enempi kuin tuo 240:sen 4 lovinen laatikko varmaan

eikös nää nyt oo kaikki samalla kytkin akselilla että sen puoleen sopii? Katotaa laatikko asiaa sitte kun tuo eka hajoaa, voi kestää tässä käytössä yllättävästikkin. luulen että kolmosellakin kuopii ennen laatikon antautumista

Olisko arvauksia mikä perä mahtaa olla b234f:n ja 71 automaattilaatikon perässä kun ei oo kerenny laskea/kattoa väliitystä. lukkoa ei ainkaan ollu tai sitte on loppuun suditeltu.. Periaatteessa vois hommata heti tiuhemman perän niin kestäis laatikko paremmin ja taitaa mennä ihan riittävää vauhtia yli neljänkin perällä.
sitten kun saan kytkimen kuntoon niin nostan lohkon ja laatikon autoon paikalle, kansi laitetaa sitte vasta siellä paikanpäällä. pitää saada lohko takasi sinne että saa alkaa suunnitella kaikkea muuta siihen ympärille. kuvia laittelen taas kun muista kameran kans pyörähtää tuolla tallissa.
Pakosarja on nyt hitsattu ja fiksailtu, hehkutettu ja laippakin pysyi niin suorassa ettei tartte kun vähä nauhakonetta näyttää
