Joo kyllä nyt sitte ihan mielenkiinnosta kokeilen vahvistaa tuon laatikon.
Eli kuoreen hitsataan 4mm levystä koppa ympärille, rakoa 15-20mm ja väli täytee betonia.
Sitten pohjaan tehään reikä johon hitsataan mutteri ja siitä tulee pultti läpi johon tehään päähän liukupala kovemmasta matskusta, ja säädetään kympin-kahen päähän kolmosrattaan viereen vastaamaan toisio akseliin. tarkoituksena estää akselin sujuminen.
Kattokaas kun kaikkea pitää kokeilla ja näissä kokeiluissa on aina ollut yks hyvä puoli, ihan joka kerta lopuksi saadaan oikeen kunnon räkäset naurut

Joo kyselin asetelmia ja päädyin nyt varuiksi kuitenkin tuohon sre asetelmaan kun joku vaan vielä selventää asian että sopii suoraan pottapyörään, mutta onko asia niin että m45 laatikon kanssa otetaan volvon kytkinlevy ja tällöin vauhtipyörää pitää sorvata että asetelma saadaan oikeaan syvyyteen?
Bemarin levylläkö sopis suoraan mutta taasen ei käy kytkin akselille vai onko noissa sama kytkinakseli?
Eli mikä levy siihen otetaan kaveriksi kun käytetään volvon laatikkoa?
Viddu mitä säätöä, alan vahvasti epäillä itelläni jotain ongelmaa luetunymmärtämisessä

Näin kirjoitettu tuolla: "Noiden SRE:n mitoitukset on tarkoitettu vakio vauhtipyörälle ja vakiolevylle. Elia laita vaan uusi laadukas vakiolevy on mukava käyttää ja pitää hyvin." eli -763 loppuinen asetelma sopii suoraan vakio levyn kanssa pottapyörään ilman mitään sovituksia? Mikäli näin niin asia on loppuun käsitelty.