Kuvat oli joistain näistä: AFN, AHF, ASV, AVB, AVG. Eli 81 kw, 235 Nm.
Ovat kestäviä ja voimaakin niistä saa aika hyvin ulos.
Pääsen ehkä viikonloppuna mittailemaan yhtä tuollaista konetta ni näkee että onko mitään toivoa saada mahtumaan järkevästi.
Lisäks täytys ottaa yhteyttä konttorille että miten suhtautuvat ton etupalkin muutoksiin. sikälimikäli sitä tarvii muokata. Vastaavia rakenteita on kyllä korjailtu hitsaamalla ruostevaurioiden jäljitä ja ehtona on ollut että käy hyväksyttään osan konttorilla maalaamattomana, ilman massoja, ennen asennusta.
Toi acmeadapterin sarja pitää sisällään adapterin koneen perään, muokatun toyotan vp:n, silmälaakerin, pulttisarjan ja kuvalliset ohjeet. Hintaa sille tulis 595 usd + rahti.
Ei olis ylivoimasta piirtää ite tota adapteria (kun on vaan kone ja laatikko mistä pääsee mallintaan) ja polttaa laserilla, ja toi toyotan vp:n muokkaus pitäs kans onnistua aika vähällä. Koneistuskeskuksella ilmeisesti uus pulttijako ja mahd. syvennys vag:in kampuran mukaan. Tai sitten mahdollisesti joku sovitesysteemi...
Kytkimeksi käy toyota 8-7/8" kykin ja startiks toyotan startti (en muista mallia).
Toyotan vaihteistot "1979-1994, 4 cylinder 22R style bellhousing". Löytyy monta mallia ja monenlaisia välityksiä.
Onneks tässä on hyvin aikaa suunnitella kun tuota Amazonia pitäs muutenkin käydä läpi ja päällä on talon myyntiä, muuttohommia ym...
Oon onneks vahvasti sitä mieltä että huolella suunniteltu on puoliks tehty

EDIT: 1Z mallin kanssa vois päästä helpommalla. Vaatii vaan enemmän viritystä...